تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

روزنامه جمهوری اسلامی: قتل داریوش مهرجویی یادآور قتل‌های زنجیر‌ه‌ای است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انتشار خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه ۷۰ کرد به ویژه قتل مظلومانه داریوش فروهر و همسرش که آن مجموعه قتل‌ها تبعات سنگینی به بار آوردند.

روزنامه جمهوری اسلامی: قتل داریوش مهرجویی یادآور قتل‌های زنجیر‌ه‌ای است
رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی قتل هولناک داریوش مهرجویی را یادآور قتل‌های زنجیره‌ای دانسته است.

به گزارش جمهوری اسلامی، قتل داریوش مهرجوئی و همسر او با هر انگیزه و توسط هرکس و هر جریان صورت گرفته باشد، اولاً محکوم است و ثانیاً مسئولیت دولت را برای حفاظت از جان شهروندان سنگین‌تر می‌کند. انتشار خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه ۷۰ کرد به ویژه قتل مظلومانه داریوش فروهر و همسرش که آن مجموعه قتل‌ها تبعات سنگینی به بار آوردند. اکنون با پندآموزی از قتل‌های زنجیره‌ای و پیامد‌های ناگوار آن، مسئولان باید اقدامات فوری، جدی و دامنه‌داری برای ریشه‌یابی ماجرای اخیر به عمل آورند و تا سوزاندن ریشه این فساد، به اقدامات خود ادامه دهند.

روزنامه جمهوری اسلامی یادآور شده است: حتی اگر تمام شواهد نشان دهنده این باشند که قاتل یا قاتلان در پی سرقت بوده‌اند و این قتل‌ها را برای کنار زدن مانع از سر راهشان مرتکب شده باشند، نباید از این احتمال غفلت شود که سرقت می‌تواند یک پوشش برای هدف اصلی باشد و یک جریان برنامه‌ریز با چند واسطه به این ظاهرسازی متوسل شده باشد. تا زمانی که تمام جزئیات پشت پرده ماجرا روشن نشود نباید به تحقیقات پایان داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
0
1
فیلم هامون
ساحل خشک خشکسالی
مجسمه سامری
شاخ شاخه زرد
خط زرد دو رو
منافقانه بود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان