تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

فیلم نبرد خون‌بار دو ببر بر سر خوردن گوزن

فیلمی دیدنی از حیات وحش ببینید. یک ببر نر بزرگ عصبانی می‌شود و با ببر ماده‌ای که می‌خواهد غذای او را از وسط راه بدزدد، دعوا می‌کند.

نبرد شیرها در حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: «ویجی کوماوات» شاهد نبرد شدید دو ببر بود و آن را به اشتراک گذاشت. او گفت: « «ما در جنگل برای یافتن نشانه‌هایی از ببر جستجو می‌کردیم که در میانه راه با منظره‌ای باورنکردنی مواجه شدیم. یک ببر نر با موفقیت یک گوزن سامبر را تعقیب کرده و آن را خفه کرده بود.»

گوزن سامبر گیاهخواری است که در جنگل های هند یافت می شود. این موجودات از بزرگترین گونه های آهو در جهان هستند. گوزن نر سامبر با شاخ های چشمگیر خود متمایز است. آنها رژیم غذایی متنوعی دارند و می توانند از طیف وسیعی از گیاهان تغذیه کنند. در اکوسیستم، آنها نقش مهمی را به عنوان طعمه برای گوشتخوارانی مانند ببر و پلنگ بازی می کنند. علاوه بر این، حضور آنها به پراکندگی بذر کمک می کند و به حفظ تنوع زیستی جنگل ها کمک می کند.

کوماوات افزود: « ببر ناگهان توجه خود را از آهو گر فت و فرار کرد. صدای موتور سیکلت نگهبان جنگل باعث ناراحتی ببر شد. او آهوی تقریباً مرده را در میانه راه رها کرد و ناپدید شد. سپس یک ببر دیگر ظاهر شد!»

ببرها به دلیل مهارت های شکار استثنایی خود شناخته شده اند. آنها که به ترکیبی از قدرت، چابکی و حواس تند مجهز هستند، از روشی ویژه برای گرفتن طعمه خود استفاده می کنند. ببرها برای تشخیص کوچکترین حرکت به شنوایی و بینایی دقیق خود متکی هستند. وقتی فرصت پیش می‌آید، آن‌ها با سرعتی باورنکردنی که به 40 مایل در ساعت می‌رسد به طعمه خود نزدیک می شوند.

کوماوات در ادامه گفت: « یک ببر ماده که در نزدیکی حضور داشت  فرصت را مغتنم دید و شروع به تغذیه از آهو کرد. ببر نر برگشت و ماده را دید که در حال خوردن غذای او است. این واقعاً نر را عصبانی کرد. غرغر کرد و به ببر حمله کرد.»

دعوا شروع شد و آن دو شروع به پرتاب پنجه به سمت یکدیگر کردند. با وجود اینکه نر بسیار بزرگتر از ماده بود اما ماده عقب‌نشینی نکرد و به نبرد پرداخت. در نهایت نر بر او چیره شد و ماده مجبور به عقب‌نشینی شد.»

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
1
نصف خونش پاشید از گوشی بیرون..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
0
قديميه
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
1
2
لطفا برای بازدید بیشتر اینقدر دروغ بافی درمتن نکنید ..کجای این تصویر نبرد خونین مشاهده می‌شود..باعث تاسفه از عدم نظارت برچنین رسانه های دورغ پرداز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان