تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

امام جمعه قزوین: یهودیان جدی‌ترین دشمنان انسان هستند/ طبق فرموده قرآن مسیحیان به مسلمانان خواهند پیوست

عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: در همه دنیا می گویند هر دولتی، ارتشی دارد. اما نه یهود، ملت است و نه به رژیم صهیونیستی می توان دولت گفت. اسرائیل یک پادگان نظامی است که توسط آمریکا و استکبار جهانی اداره می شود.

امام جمعه قزوین

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم اعلام همبستگی با مردم فلسطین ظهر امروز در مسجد شیخ الاسلام شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۳ هزار کودک در حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و حدود ۳۳ هزار شهید نیز قبل از این جنایت در طول سالیان مختلف شهید شدند. این جنایت هولناک قلب هر فردی که بویی از انسانیت برده‌ را به درد می‌آورد.

وی افزود: خانواده های بسیاری در فلسطین و غزه در مسیر دفاع از حق در مقابل باطل شهید شدند و این موضوع اوج وحشی گری رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی را نشان می دهد. بر این اساس نیز باید به هر صورتی که می توانیم به مظلومان فلسطینی کمک کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: طی سال های اخیر تلاش بسیاری صورت گرفته تا در شناخت ما از دشمن، شک و تردید ایجاد کنند. این جماعت تبلیغ می کنند که مگر دشمنی وجود دارد؟ در صورتی که آن ها صدا و تصاویر موشک ها و بمب های اسرائیلی را می بینند و می‌شنوند اما می گویند دشمن وجود ندارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: «قرآن» در دشمن شناسی، نمونه های زیادی را به ما معرفی کرده است که یکی از مهم ترین آنها، شیطان است. وقتی دشمنی شیطان را در قرآن می بینیم منظورمان فقط آن موجود نامرئی نیست. یک ابلیس داریم در راس شیاطین که قرآن نیز میفرماید ابلیس از جن و انس است.

عابدینی همچنین خاطرنشان کرد: طبق فرموده قرآن بدترین دشمن انسان، نفس است. آنجایی که زیاده روی می کنیم و در برابر دشمن سر ذلت فرود می‌آوریم به دلیل مسائل نفسانی است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جدی ترین دشمنان انسان ها، یهودی ها هستند. قرآن در این باره می فرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُو. یهودی ها تنها نیستند و مشرکان نیز با آنها هم پیمان هستند که بدترین دشمن مومنان به شمار می روند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: امروز حمایت مردم سراسر دنیا از غزه و فلسطین را مشاهده می کنیم درصورتی که در اکثر کشورها این حمایت ممنوع است. باید بر روی مسیحی ها حساب باز کنیم که طبق فرموده قرآن مسیحی ها در آخرالزمان به مسلمانان خواهند پیوست.

عابدینی تصریح کرد: در خصوص مسیحی ها قرآن می‌گوید «وانهم لا یستکبرون» که مستکبر نیستند. در صورتی که یهودی ها بدترین دشمنان هستند و مستکبر به شمار می روند. آمریکا نیز که همدست و دوست رژیم غاصب است، مستکبر به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: در همه دنیا می گویند هر دولتی، ارتشی دارد. اما نه یهود، ملت است و نه می توان به رژیم صهیونیستی، دولت گفت. اسرائیل یک پادگان نظامی است که توسط آمریکا و استکبار جهانی اداره می شود. زیرا نه مردمی قیام کننده دارد و نه دولت مدیریت کننده. خداوند در رابطه با یهودیان می فرماید اینها جان شان را خیلی دوست دارند و در جای دیگر فرموده مانند حماری هستند که فرار می کنند. مجامع بین المللی ناچار هستند که با دولت ها همکاری کنند اما نسبت به این جنایت و نسل کشی که در غزه صورت می گیرد ساکت نشسته اند و باید جلوی این ظلم را بگیرند.

امام جمعه قزوین در پایان اظهار کرد: در اسرائیل اختلافات شدیدی وجود دارد و نتانیاهو جنایتکار را بی اهمیت میشمارند. همچنین در ارتش رژیم صهیونیستی تزلزل بسیاری شکل گرفته که امیدواریم شاهد برچیده شدن این غده سرطانی و رژیم کودک کش از صحنه جهانی باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
1
17
آفرین حاج اقای نفرت پراکن بین ادیان ومردم
شما باکدام مترومعیار این گونه قضاوت میکنید .؟
شایدخداوند پیامبری مرسل وجدید(شما)رو برای هدایت انسانها فرستاده؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
1
21
این حرف ها توهین آشکار به همه یهودیان خصوصا یهودیان ایران هست. منتظر هستیم تا عذرخواهی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
1
16
حکومت اسراییل مردمش را نکشت
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
2
14
راست میگوید. بخصوص انیشتین و نیوتون و فروید و اسپینوزا...
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
1
17
مطالعه کتب و اسناد تاريخى به شما توصيه مى شود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
ننگ بر تو که یک کلمه از مشکلات جامعه و مردم خود به زبان نیاوردی همش دروغ و توهین و تفرقه بین ادیان اینها همیشه بفکر جنگ و ستیز و وحشی گری هستند اصلأ طرفدار صلح و دوستی نیستند دوست دارند مردم درگیر باشند خودشان مفت خوری کنند اگه راست میگی پسرتو بفرستید جنگ غزه خودت بیفت جلو بعد مردم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان