تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

گل‌محمدی خطاب به عضو هیئت مدیره استقلال: بزرگ‌تر از دهنت حرف زدی

سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ملوان بندر انزلی از هواداران دو تیم تشکر کرد.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی اظهار داشت: از میزبانی مردم انزلی و جو خوبی که در ورزشگاه به وجود آوردند، تشکر می‌کنم، همینطور از هواداران خودمان که امروز به ورزشگاه آمدند. در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم و در نیمه دوم  نیز، فکر می‌کنم تیم‌ ما برتر میدان بود و برای بردن تلاش می‌کرد. جو ورزشگاه هم خیلی سنگین بود، ولی بچه‌های ما خیلی دویدند. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و خودمان را برای دیدار بعدی آماده کنیم.

وی در مورد اظهارات علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال راجع به آپشن‌ها و داوری‌هایی که به زعم او به سود پرسپولیس بوده است، گفت: فکر کنم جایگاه افراد در فوتبال عوض شده است و او بزرگ‌تر از دهنش صحبت کرده است. نمی‌دانم سخنگوی باشگاه استقلال است یا نه، ولی باید بداند درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس و آدم‌هایی که اینجا کار می‌کنند، محترمانه صحبت کند، دفعه بعد اینطوری صحبت نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان جانشین برای علیرضا بیرانوند دارد یا نه، خاطرنشان کرد: بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس و تیم ملی است. او در پرسپولیس ساخته شده است و لیاقت حضور در درون دروازه پرسپولیس را دارد و از داشتن او خوشحالیم. شاید دروازه‌بانی نتواند به کیفیت بیرانوند باشد ولی دروازه‌بان‌های جوانی داریم که مربی گلرها با آنها کار کنند. آنها کار را یاد می‌گیرند و یک جاهایی ممکن است از آنها استفاده کنیم. ابتدای فصل دروازه‌بان می‌خواستیم ولی مشکل مالی باشگاه اجازه جذب دروازه‌بان را نداد.

گل‌محمدی راجع به امتیاز کسر شده از پرسپولیس و شکایت این باشگاه از استقلال بابت عدم رعایت سقف قرارداد، تصریح کرد: این محدودیت‌هایی که برای فوتبال به وجود آمد، کار را برای ما که خیلی شفاف باید مدارک‌‌ها را بارگذاری کنیم، سخت کرده است. برخی تیم‌ها قرارداد 30، 40 میلیارد تومانی دارند و نمی‌دانم چطور توانسته‌اند سقف را رد نکنند. ما قراردادهای 100 و 160 میلیون تومان هم شنیده‌ایم و حالا چطور می‌خواهند 160 میلیونی را به قرارداد واقعی برسانند، نمی‌دانم! عزیزانی که در بحث نظارت کار می‌کنند حتماً باید پاسخی برای این مسئله داشته باشند. با توجه به بازیکنانی که تیم‌های دیگر گرفتند نمی‌دانم از این موضوع رد شدند و چشم‌پوشی کردند یا نه. ذهنم درگیر می‌شود ولی امیدوارم شفاف‌سازی بهتری در این مسئله شود.

وی در واکنش به این سؤال که آیا باور می‌کند بازیکنان تیمی به خاطر ثبت قرارداد یک بازیکن دیگر قراردادشان را کاهش دهند، تصریح کرد: اصلاً نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان مصدوم برای حضور در ادامه لیگ و آسیا گفت: وجود مهاجم باکیفیت برای هر تیمی خصوصاً تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی باید حضور داشته باشد، آنهم نه یکی حتی دو بازیکن می‌خواهد. مشکلات مالی و محدودیت‌ها اجازه نداد با بازیکنان مدنظر قرارداد ببندیم. الان کارمان سخت شده است، ولی در هر صورت باید تلاش کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است قراردادش را کاهش دهد تا مهاجم جدید جذب شود، گفت: چقدر باید کم می‌کردم؟ باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا مهاجم بگیریم.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه آلومینیوم علیه استقلال؛ فرار رو به جلو نکنید


وی در مورد کیفیت تیم ملوان عنوان کرد: ملوان تیم ریشه‌دار و با هویت فوتبال ایران است. آنها کیفیت خوبی دارند و شاید امسال پدیده لیگ شوند. در ابتدای صحبت‌هایم از جو  ورزشگاه تشکر کردم اما اینجا ورزشگاه مناسبی برای این هواداران نیست و باید ورزشگاه 40 هزار نفری داشته باشند. استعدادهای خوبی در این شهر وجود دارد که می‌توانند از آنها استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه بازیکنانش پیش از سفر به انزلی به لحاظ تغذیه دچار مشکل شدند و تخم مرغ و سیب‌زمینی آب پز خورده بودند، گفت: بهتر است وارد این مسائل نشویم. جایگاه پرسپولیس بزرگ است و نباید با این صحبت‌ها این جایگاه را کم ارزش کنیم. مشکلاتی وجود دارد که نمی‌توان آنها را رسانه‌ای کرد.

گل‌محمدی در رابطه با داوری این دیدار خاطرنشان کرد: در دقیقه 5 خطایی روی علی نعمتی صورت گرفت که تشخیص خودم خطای پنالتی بود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. بازی سختی برای داور بود و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
0
0
برو تخم مرغ و سیب زمینی تو بخور به کار بزرگترها کار نداشته باش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان