تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

فرزاد فرزین کیست؟

فرزاد فرزین، بازیگر و خواننده معروف ایرانی است که با استعداد خود در حوزه هنری به شهرت رسیده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی فرزاد فرزین بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی فرزاد فرزین

رویداد۲۴ فرزاد فرزین، خواننده، آهنگساز و بازیگر ایرانی است. او در تاریخ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران متولد شد. فرزاد فرزین پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه آزاد تهران با مدرک لیسانس در رشته مدیریت صنعتی، کلاس سلفژ را شروع کرد. او در طول مسیر حرفه‌ای خود، به عنوان یک خواننده و همچنین بازیگر در صنعت هنر فعالیت می‌کند.

خانواده فرزاد فرزین

فرزاد فرزین کیست؟

پدر فرزاد فرزین به عنوان مشاور وزیر سابق راه و ترابری در دولتی قبلی خدمت کرده است. همچنین مادر فرزاد از کارمندان ثبت احوال بوده و تجربه‌ای در ریاست نیز دارد. فرزاد فرزین تنها یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد.

علاقه فرزاد فرزین به موسیقی از کودکی

فرزاد فرزین کیست؟

«۲ ساله بودم که خانواده برای خواهرم که کلاس پیانو می‌رفت کیبورد گرفته بودند.

جالب است که اجازه نمی‌دادند من دست به کیبورد بزنم، چون کوچک و خراب کار بودم، اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که این منم که باید کلاس پیانو برم نه خواهرم.

در ۱۳ – ۱۴ سالگی خیلی دوست داشتم آهنگ‌های دیگران را بزنم، چند آهنگی بلد بودم، اما همیشه موزیک رو برای خودم می‌ساختم.

تا ۱۷ سالگی کارم شده بود آلبوم بسازم و بدم پسردایی هایم گوش کنند: کار‌ها قابل بخشی نبود».

شروع حرفه‌ای فرزاد فرزین در موسیقی

فرزاد فرزین کیست؟

فرزاد فرزین به عنوان یک مبتدی در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۶ سالگی به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شد. اما از سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود، به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کرد و به گروه موسیقی کروز پیوست. در این گروه، به عنوان آهنگساز نیز حضور داشت. اما پس از جدایی از گروه، فرزاد فرزین به فعالیت مستقل پرداخت و در سال ۱۳۸۳ آلبوم "شراره" را منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

ورود فرزاد فرزین به بازیگری

فرزاد فرزین کیست؟

در سال ۱۳۸۵، وقتی فرزاد فرزین ۲۵ ساله بود، برای اولین بار در فیلمی به نام "پسران آجری" به کارگردانی مجید قاری زاده، در نقش یک خواننده بازیگری تجربه کرد.

بعد از آن، او تجربه‌های مختلفی را در تله‌فیلم‌های مختلف داشت و به واسطه حضور در سریال "عاشقانه" در سال ۹۵ به کارگردانی منوچهر هادی، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

در سال ۹۸، فرزاد فرزین در سریال "مانکن" حضور موفقی را تجربه کرد و در سال ۹۹ نیز در سریال‌های "ملکه گدایان" و "گیسو"، دوباره در شبکه نمایش خانگی حضور داشت.

ممنوع الکاری فرزاد فرزین

فرزاد فرزین کیست؟

«ماجرا از این قرار بود که من وقتی با شبکه MITV کار کردم هنوز مجوز داشت، بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند بروید کلیپ هایتان را در بیاورد.

اما اینکار با وجود تلاش‌های ما شدنی نبود، خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند به همین خاطر از سال ۸۴ تا ۸۷ ممنوع الکار شدم».

ازدواج فرزاد فرزین 

فرزاد فرزین کیست؟

در سال ۱۳۹۰، وقتی فرزاد فرزین ۳۰ ساله بود، با شیوا کاکاخانی ازدواج کرد. تاکنون عکسی رسمی از فرزاد فرزین و همسرش منتشر نشده است و تصاویری که در دسترس هستند، معمولاً مربوط به همکاران و هوادران وی می‌باشند.

طراح لباس فرزاد فرزین

«برای لباس هایم یک خیاط دارم که خودش طرح می‌دهد و می‌دوزد از سال ۹۰ بود که با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم کارش خوب است.

او حالا در همه کنسرت‌های من شرکت می‌کند تا نتیجه کارش را ببیند و ایرادات را برای دفعه بعد پیدا کند، منم سعی می‌کنم هنگام کنسرت متفاوت باشم».

فرزاد فرزین گران‌ترین خواننده ایران

«مدیر برنامه ام معتقد است من گران‌ترین خواننده ایرانم، ولی نمی‌دانم دیگران چه مبلغی می‌گیرند و وارد این مباحث نمی‌شوند.

اما گران مفهوم جالبی نیست می‌توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است، چون کاری که انجام می‌دهم متفاوت است».

حواشی کنسرت فرزاد فرزین

در کنسرت فرزاد فرزین یکی از هوادارن برای گرفتن عکس بر روی استیج پرید که این کار با برخورد بادیگارد‌ها مواجه شد.

عکس جنجالی باران کوثری با فرزاد فرزین 

فرزاد فرزین کیست؟

عکس لو رفته فرزاد فرزین و باران کوثری در فضای مجازی جنجال به پا کرد. در این عکس اینطور دیده می‌شود که باران کوثری دستش را روی شانه فرزاد فرزین گذاشته و به او تکیه داده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان