تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

کمیته ملی المپیک برای انتخاب نام و شعار کاروان المپیک فراخوان داد!

کمیته ملی المپیک در فاصله هشت ماه مانده تا بازی‌های المپیک اقدام به فراخوان عمومی برای انتخاب نام و شعار کاروان اعزامی به این بازی‌ها کرده است.

کمیته ملی المپیک برای انتخاب نام و شعار کاروان المپیک فراخوان داد!

رویداد۲۴ مهر نوشت: بر این اساس تمام علاقمندان و اصحاب قلم می‌توانند با بهره مندی از اصول و ارزش‌های انقلابی، اسلامی، تاریخی و ملی بر گرفته از فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان نسبت به ارائه پیشنهاد نام و شعار کاروان ورزشی اعزامی به پاریس ۲۰۲۴ اقدام نمایند.

کمیته ملی المپیک با بهره مندی از صاحب نظران و نخبگان فرهنگی به بررسی پیشنهادات دریافتی پرداخته و بهترین نام و شعار را انتخاب خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند پیشنهادات خود را تا پایان آبان ماه سالجاری از طریق دایرکت صفحه رسمی اینستاگرام کمیته ملی المپیک ‏Olympic.ir و یا ایمیل Olympic.iran@yahoo.com در اختیار ما قرار دهند.


بیشتر بخوانید: خودزنی حسن یزدانی برای یک میلیارد‌و ۷۰۰ میلیون تومان؟


همچنین کمیته ملی المپیک در نظر دارد در راستای حمایت مادی و معنوی از کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس اقدام به جذب حامیان مالی نماید؛ لذا از کلیه مراکز مالی، اقتصادی، تجاری و صنعتی، بانک ها، شرکت‌های خودروسازی، شرکت‌های تولیدی، خدماتی و یا سایر سازمان‌ها و شرکت‌های واجد شرایط و کانون‌های تبلیغاتی که بطور رسمی و بر اساس قوانین جمهوری اسلامی در داخل کشورمان در حال فعالیت می‌باشند دعوت به عمل می‌آورد جهت اعلان آمادگی از تاریخ اعلام این فراخوان، تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۵ آذر ماه سالجاری به دبیرخانه کمیته ملی المپیک واقع در تهران- بزرگراه هاشمی رفسنجانی، خیابان سئول شمالی، نرسیده به وزارت ورزش و جوانان مراجعه و آمادگی خود را به طور کتبی اعلام نمایند.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان