تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۹ آبان ۱۴۰۲

صدای گل‌محمدی دوباره بلند شد؛ رختکن پرسپولیس جنجالی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد چند بازیکن خود در دیدار با استقلال تاجیکستان اصلا راضی نبود تا رختکن این تیم شنونده فریاد‌های مرد آرام باشد.

صدای گل‌محمدی دوباره بلند شد؛ رختکن پرسپولیس جنجالی شد

رویداد۲۴ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک - یک به پایان رسید تا سرخ‌ها با هفت امتیاز در رتبه دوم جدول باقی بمانند، اما احتمال صعود خود به دور حذفی را کاهش دهند.

طبق دستورالعمل جدید، تیم‌های نخست هر گروه به همراه ۶ تیم منتخب از ۱۰ گروه از مرحله گروهی صعود می‌کنند. تساوی سرخپوشان پایتخت مقابل استقلال تاجیکستان شانس صعود شاگردان یحیی گل محمدی را با توجه به نتایج سایر گروه‌ها کاهش داده است.

تساوی پرسپولیس با حریف تاجیکستانی نه تنها شانس این تیم را کم کرد بلکه دلخوری کادر فنی از عملکرد چند بازیکن را به همراه داشته است. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری این دیدار با طعنه و کنایه از عدم تمرکز چند بازیکن تیم صحبت کرد و عنوان داشت: «اگر می‌خواهیم از این وضعیت خارج شویم باید همه با تمام توانشان کمک کنند. نمی‌شود که یک‌سری تمام جانشان را بگذارند و برخی اینگونه نباشند. فقط با همدلی و همراهی همه عوامل باشگاه است که می‌توانیم از شرایط فعلی خارج شویم».

گل محمدی صحبت‌های هشدارآمیز خود را در رختکن تیم نیز به مخاطبان خاص خودش اعلام کرد. او که از آرایش دفاعی تیمش ناراحت بود از پاس‌های اشتباه در میانه میدان توسط هافبک‌ها و عدم ایجاد موقعیت گلزنی نیز گلایه کرد.

سرمربی پرسپولیس که همواره نشان داده است برد‌های منجر به قهرمانی‌های پرسپولیس بر دوش بازیکنان است، حالا هشدار جدی به آن‌ها داد تا نشان دهند تمرکز کامل برای بازی‌ها دارند و به حاشیه‌ها فکر نمی‌کنند.

گل محمدی به خوبی می‌داند از دست دادن امتیاز مقابل سپاهان اصفهان کار را برای این تیم در لیگ برتر ایران سخت می‌کند. راه‌هایی که در فصل گذشته منجر به قهرمانی شد، اما حالا می‌تواند بلای جان تیمی شود که بازیکنانش به یک اندازه تلاش نمی‌کنند!

نارضایتی سرمربی سرخ‌ها از چند بازیکن اصلی تیمش است، اما فعلا نمی‌خواهد با نیمکت نشینی یا هرگونه برخورد غیر منتظره دیگری شرایط داخل رختکن را تغییر دهد تا منتظر کارساز شدن هشدارهایش برای بازی با سپاهان باشد در غیر این صورت باید انتظار هرگونه تصمیمی از او را برای برخورد با این دسته از بازیکنانش داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه ۲۱ آبان میهمان سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان