تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های خرد مربوط به معتادان است

فرمانده انتظامی خوزستان: بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های خرد مربوط به معتادان است که برای تامین هزینه‌های خود، سرقت می‌کنند و هر زمان این معتادان متجاهر جمع‌آوری و به بازپروری تحویل داده می‌شوند، سرقت‌های خرد ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کنند.

معتادان

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از ضرورت‌های مورد نیاز این است که بسیاری از موضوعات بر پایه اطاعات علمی انجام شوند اما در شرایط فعلی، ناجا با آنچه تعریف کرده، در حال رفتن به سمت استفاده از زیرساخت‌های فناورانه و هوشمندسازی است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: باید بازنگری شود تا ببینیم در این زمینه چه کار کرده‌ایم و اقدامات با توجه به سمت و سوی تحلیل‌ها در حوزه مواد مخدر و اعتیاد، چه خروجی‌هایی داشته‌اند؟ همچنین باید توجه شود که کارهای نکرده زیادی در این حوزه داریم.

وی بیان کرد: با وجو ظرفیت‌هایی که در خوزستان وجود دارد، در انجام اقدامات از جمله در مورد مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ بسیار عقب هستیم و برای اینکه به نتیجه برسیم باید به سمت بازپروری برویم و آنجا را به کارگاه تبدیل کنیم و موضوع مبارزه مواد مخدر را مردمی کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از ۷۰ درصد سرقت‌های خرد مربوط به معتادان است که برای تامین هزینه‌های خود، سرقت می‌کنند و هر زمان این معتادان متجاهر جمع‌آوری و به بازپروری تحویل داده می‌شوند، سرقت‌های خرد ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرقت ، معتادان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان