تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

همکاری انتخاباتی تتلو با ستاد میرحسین موسوی

حمید رسایی پس از انتشار فیلم ساسی مانکن، فیلمی قدیمی از تتلو در ستاد میرحسین منتشر کرده است.  

آهنگ تتلو برای میرحسین

رویداد۲۴ در پی حواشی پیش آمده به خاطر بازگشت تتلو به ایران، رسایی فیلمی قدیمی از تتلو  منتشر کرده و گفته آن‌ها قبل از همکاری با ستاد اصولگرایان، با میرحسین موسوی و مهدی کروبی همکاری می‌کرده‌اند.  
به زعم رسایی این فیلم در پاسخ به کسانی است که گفته‌اند آغازگر همکاری با تتلو، اصولگرایان بوده‌اند. حسین دهباشی نوشته «با سلام و احترام. ببین آشیخ! انتخابات موسوی در سال ۸۸ بوده و عکس یادگاری تتلو با رسایی و نیز حمایت وی از ر. جمهوری رئیسی و بعد قصه‌ی بغ‌بغو در سال ۱۳۹۶ و عدد ۱۳۹۶ پس از عدد ۱۳۸۸ است و میان این‌دو ۸سال فاصله! این‌میزان از محاسبه -حتی برای آخوندها- نباید چندان سخت باشد. سخت است؟»

رسایی در پاسخ به این سخنان دهباشی و محمدعلی ابطحی فیلم تتلو و ساسی مانکن را ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ منتشر کرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
11
این نشون میده تو ایران اصولگرا و اصلاح طلب از یک آبشخور آب می خورن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
5
تتلو بخاطر خودش اون زمان به موسوی و ۹۶ هم به رئیسی نزدیک شد شما هم بخاطر خودتون چه اصلاح طلب چه اصولگرا البته سطح هوش پایین خودشم بود که مثلا نفهمید ۸۸ به کی و ۹۶ به کی بچسبه ، شما هم دعوا نکنید تتلو جرائمش جنبه عمومی و خصوصی داره برای بیشتر مردم هم بود و نبودش مهم نیست البته من ترجیح میدم تتلو ترکیه زندگی کنه نه ایران خودشم که ترکه به کارهاش اونجا ادامه بده بهتره البته اگه بابت سوءاستفاده جنسی اعدام نشد چون شاکیان زیادی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
12
یعنی ، هنوز کسانی هستند که فکر می کنند ، جبهه موسوی و کروبی و احمدی نژاد و روحانی و خاتمی و رییسی و .... تفاوت اساسی با هم دیگر دارند ؟!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان