تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

آمار متفاوت پرسپولیس با استقلال؛ آبی‌ها امید گلزنی بیشتری داشتند

هر چند آمار عملکرد سرخپوشان نشان می دهد که شاگردان گل محمدی مالکیت بیشتری در دربی صد و دوم داشتند اما در مقابل این استقلال بود که امید به گلزنی بیشتری را در این دیدار از خود نشان داد.

آمار متفاوت پرسپولیس با استقلال؛ آبی‌ها امید گلزنی بیشتری داشتند

رویداد۲۴ یکصد و دومین دربی پایتخت با تساوی یک - یک به پایان رسید تا استقلال و پرسپولیس در یک دیدار پر اتفاق به یک امتیاز بسنده کنند.

سرخپوشان پایتخت در این بازی سعی کردند شروعی تهاجمی داشته باشند. مهدی ترابی و سعید صادقی بیشتر از گذشته به عنوان بال‌های حرکتی شهاب زاهدی به محوطه جریمه استقلال اضافه می‌شدند.

با این حال آنها دست از پاسکاری ترکیبی در میانه میدان با سه هافبک مرکزی برنداشتند. میلاد سرلک، مسعود ریگی و سروش رفیعی سعی کردند با پاس‌های خود فضاسازی کنند که محصول کار آنها با مالکیت نزدیک به ۶۲ درصد همراه بود.

سرخپوشان پایتخت رکورد استثنایی پاس‌های سالم را شکستند و با ۸۸/۶ درصد انتقال صحیح توپ از ۴۸۴ پاس ارسالی توانستند بیشتر زمان بازی را در نیمه حریف استقلال باشند.

آمار سایت «متریکا» نشان می‌دهد استقلال با وجود این که فقط ۲۸۴ پاس رد و بدل کرد، دقت ۷۰ درصدی داشت اما امید گل بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت.

دو تیم در نبردهای فردی آماری نسبتاً نزدیک به هم داشتند. استقلال ۵۱ و پرسپولیس ۴۹ درصد این نبردها را برای خود کردند تا در نهایت با وجود VAR و اتفاقات مربوط به آن تن به تساوی یک - یک دهند.

آمار متفاوت پرسپولیس با استقلال/ آبی‌ها امید گلزنی بیشتری داشتند

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان