تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

پرسپولیس حریف استقلال آخرجدولی هم نشد!

تیم پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه استقلال خوزستان متوقف شد.

پرسپولیس حریف استقلال آخرجدولی هم نشد!

رویداد۲۴ تیم پرسپولیس امروز از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر مهمان استقلال خوزستان بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این بازی جواد آقایی‌پور در دقایق ۶ و ۴۹ برای استقلال و حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۲ و نبیل باهویی در دقیقه ۶۸ برای پرسپولیس گلزنی کردند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی (۶۷- محمدحسین باصری)، حسین احمدی (۷۵- محمد سلطانی‌مهر)، بهروز بارانی (۶+۹۰- ابوالفضل طاهرنژاد) و جواد آقایی‌پور.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه (۳+۹۰- گئورگی گولسیانی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک (۴۶- سروش رفیعی)، شهاب زاهدی،‌ سعید صادقی و محمد عمری (۶۴- نبیل باهویی).

داور: امیر عرب‌براقی.

ارسال تیم استقلال خوزستان در دقیقه ۵ بازی از سمت چپ با دفع ناقض بیرانوند به آقایی‌پور رسید و ضربه سر این بازیکن از روی سر مدافعان و بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد تا شاگردان پورموسوی خیلی زود به گل اول این بازی برسند.

در ادامه پرسپولیسی‌ها یکپارچه حمله شدند تا اینکه در دقیقه ۳۲ سرخ‌ها صاحب کرنر شدند و خطای مدافع استقلال خوزستان روی سرلک در محوطه جریمه پرسپولیس را صاحب ضربه پنالتی کرد. حسین کنعانی پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم این تیم استقلال خوزستان بود که زودتر به گل رسید و در دقیقه ۴۹ سانتر آبی‌پوشان و ضربه سر نصف و نیمه کاظمی در شش قدم به آقایی‌پور رسید و این بازیکن برای بار دوم به پرسپولیس در این بازی گل زد.

بعد از گل استقلال خوزستان باز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی برای جبران گل تساوی فشار زیادی روی دروازه استقلال خوزستان وارد کرد تا بالاخره روی کرنر و ضربه سر امید عالیشاه توپ به نبیل باهویی مهاجم تعویضی پرسپولیس رسید و این بازیکن روی تیر دوم با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند. بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و موقتا در رده پنجم جدول قرار گرفت. استقلال خوزستان نیز با ۵ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان