تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار سلامی: سپاه سیمای زمینی از آیات الهی است!

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در سخنرانی‌ای سپاه را سیمایی زمینی از آیات الهی معرفی کرد.

سردار سلامی

رویداد۲۴ فارس نوشت: سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران سخنرانی کرد.

بنا بر این گزارش بخش‌های مهم اظهارات او را در ادامه می‌خوانید:

*سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوا است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد.

*رهبر انقلاب در یکی از بازدید‌ها از دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند سپاه، مصداق آیه شریفه فِیهِ رِجَالٌ یُحِبُّونَ أَنْ یَتَطَهَّرُوا ۚ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُطَّهِّرِینَ است. چون سرشت و ذات سپاه پاسداران بر اساس تقواست و تقوای الهی در سپاه یک حقیقت جاری است.


بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه: تا انتها از فلسطین عزیز حمایت می‌کنیم/ می‌خواستند ملت ایران را از انقلابش پشیمان کنند


*به ما می‌گویند همه دنیا علیه شما ائتلاف کرده و نگران باشید، اما ثبات قدم و استواری و ایمان ما بیشتر می‌شود. در قرآن هم آمده: الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ. ما هرگز به دشمن پشت نمی‌کنیم. چون ما اصحاب ثبات قدم هستیم. این‌ها توصیفات سپاهی است که می‌خواهد حدود الهی را رعایت کند و مروج فرهنگ اسلامی باشد.

*این وعده خداست و خداوند صهیونیست‌ها را از جایی عذاب می‌کند که فکرش را نمی‌کردند. بر اساس وعده الهی دشمنان به زودی شکست خواهند خورد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
عصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
15
خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
1
حتما تو هم پیغمبری. خجالت نکش بگو بی شرف
نظرات شما
پیشخوان