تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۱ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

آیا از طرفداران سریال‌های ترکیه هستید و می‌خواهید درباره سریال‌های ترکیه در سال ۲۰۲۴ بیشتر بدانید؟ در این مقاله، به معرفی لیستی از سریال‌های ترکیه مورد انتظار در سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

رویداد۲۴ کشور ترکیه در صنعت سریال‌سازی در جهان جایگاهی ویژه دارد و هر ساله تعداد زیادی سریال تلویزیونی و آنلاین تولید می‌شود که برای جذب مخاطبان خود طراحی شده‌اند. اما یکی از ویژگی‌های مشترک بین ترکیه و ایران در زمینه سریال‌ها، نبود برنامه‌ریزی زمانبندی دقیق برای پخش آن‌هاست. در کشور آمریکا، سریال‌ها بر اساس جدول زمانی مشخصی پخش می‌شوند، اما در ترکیه و ایران، سریال باید ابتدا در مرحله آماده‌سازی قرار گیرد و سپس یک شبکه آن را برنامه‌ریزی و پخش می‌کند. به همین دلیل، جدول زمانی ثابتی برای پخش سریال‌ها وجود ندارد.

سریال بی رحم (Gaddar)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

از سریال جدیدی به نام "بی‌رحم" که توسط کارگردان سینان اوزتورک ساخته شده، باید یاد کنیم. در این سریال، بازیگر چاعاتای اولسوی پس از مدت‌ها در یک سریال دیگر نقش آفرینی می‌کند. این اثر، به گفته منابع، پرادعاترین سریال سال جدید تاکنون است و پس از پایان آن، سریال "Bambaşka Biri" جایگزین آن خواهد شد و در اولین جمعه سال ۲۰۲۴ (۱۵ دی ۱۴۰۲) پخش خواهد شد.

داستان این سریال درباره مردی به نام داغهان است که پس از گذراندن مدت طولانی در خدمت سربازی به خانه بازمی‌گردد، اما نامزدش او را ترک کرده و برادرش نیز به مشکلاتی برخورد کرده است. زندگی داغهان در این میان به هم ریخته و او بی‌رحم می‌شود.

ستاره‌ها از من دور هستند (Yıldızlar Bana Uzak)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

عنوان بعدی در لیست جدیدترین سریال‌های ترکیه در سال ۲۰۲۴، سریال "ستاره‌ها از من دور هستند" است که به کارگردانی بهادیر اینجه ساخته شده است. این سریال دارای بازیگران قدرتمندی است و داستان آن درباره دو شخصیت اصلی به نام‌های غدیر و آسلی است که به طور کاملاً بی‌گناه درگیر یک قتل قرار می‌گیرند. این قتل، حتی عشق افسانه‌ای آن‌ها را نمی‌تواند از تأثیرات تلخ خود بر خاطراتشان پاک کند.

سریال کف (Kopuk)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

سریال ترکی "کف" یکی از عناوین موردانتظار در سال ۲۰۲۴ است. این سریال، تیم کارگردانی و نویسنده معروفی را در بر دارد و بازیگران آن نیز مورد قبول قرار دارند. سریال "کف" بر روی شبکه فاکس پخش خواهد شد و داستان آن اقتباسی از داستان رابین هود است. سبک این سریال به دزیدن از ثروتمندان و بخشیدن به فقرا متمایل است.

دشمن عشق (Aşka Düşman)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

سریال "فضیلت خانم و دخترانش" (Fazilet Hanım ve Kızları) را می‌شناسم. در این سریال، شخصیت نازان کسال نمایانگر هیبت و قدرت مادری است که همواره دخترانش را تشویق به ازدواج و کسب ثروت می‌کند. با این حال، در مقابل عشق و احساسات، نگرشی متفاوت دارد. این سریال نیز در لیست سریال‌های ترکیه‌ای سال ۲۰۲۴ قرار دارد و داستانی از مادری را روایت می‌کند که دختری به نام اینجی دارد و به شدت او را از عاشق شدن باز می‌دارد.

سریال پیش از تو (Senden Önce)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

در سال ۲۰۲۴، کانال D ترکیه برای مخاطبان خود سوپرایز خوبی در نظر دارد. سریال "پیش از تو" به کارگردانی سردار گوزلکی ساخته شده است. این سریال نه تنها با حضور ابراهیم چلیکول در نقش اصلی نقش‌آفرینی خواهد شد، بلکه ملیس سزن نیز نقش مقابل او را بازی خواهد کرد. هرچند که داستان دقیق این سریال هنوز مشخص نشده است، اما این پروژه منتظره شدن و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

اتاق بعدی (Yan Oda)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

"اتاق بعدی" یکی از سریال‌های ترکیه‌ای جدید در سال ۲۰۲۴ است که به کارگردانی چاعری ویلا لوستووال ساخته شده است. این سریال دارای تیم بازیگری قوی می‌باشد و قرار است روی استار تی وی پخش شود. هرچند که داستان دقیق این اثر هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما تنها می‌دانیم که با یک ازدواج آغاز خواهد شد و دردسر‌هایی را رقم خواهد زد.

سریال فاتح (Fatih)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

"فاتح" احتمالاً یکی از بهترین سریال‌های ترکیه در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این اثر توسط کارگردانی به نام شافاک بال ساخته شده است و بازیگران مشهوری در آن حضور دارند. "فاتح" یک سریال تی آر تی وان ترکیه است و ژانر تاریخی دارد، که به مخاطبان دوران عثمانی را نشان خواهد داد.

کبرا (Kübra)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

"کبرا" یکی از سریال‌های ترکیه‌ای در سال ۲۰۲۴ است که چاکای اولسوی نیز در آن حضور خواهد داشت. داستان این سریال کمی عجیب و جالب است. داستان این سریال حول محور یک مرد به نام گوکهان متمرکز می‌شود که در شرایط مالی نامساعدی قرار دارد، اما سعی می‌کند با تلاش خود نیاز‌های خود را برطرف کند و با دختری که دوست دارد به زودی ازدواج کند. اما پیام‌های عجیبی از یک شخصیت مجازی به نام "کبرا" زندگی او را تغییر می‌دهد.

سریال علی کارا (Alı-Kara)

معرفی سریال‌های ترکی ۲۰۲۴

"علی کارا" نیز یکی از سریال‌های جدید ترکیه است که هنوز مشخص نشده است که در کدام شبکه پخش خواهد شد. آلپرن دویماز بازیگر نقش اصلی در این مجموعه است و داستان آن به صورت عاشقانه، ماجراجویی و کارآگاهی خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان