تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۴ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

روایت یک معلم از حضور طلبه‌ها در مدارس: آگاهی آن‌ها بیشتر درباره علوم دینی است!

بنا به گفته یکی از فعالان حوزه آموزش و حقوق معلمانطرح امین یعنی حضور نمایندگانی از حوزه علمیه و جامعه الزهرا در حال عادی شدن است به طوری که هر روز در مدرسه حضور دارند.

طلبه

رویداد۲۴ خبرآنلاین نوشت: : نرگس ملک‌زاده، از فعالان حوزه آموزش و حقوق معلمان با اشاره به طرح امین یعنی حضور نمایندگانی از حوزه علمیه و جامعه الزهرا می‌گوید: حضورشان به‌عنوان کادر مدرسه در حال عادی شدن است. کسی که به عنوان مجری طرح امین در مدرسه انتخاب شده هر روز در مدرسه هست طوری‌که دانش‌آموزان او را به عنوان کادر مدرسه می‌شناسند.


بیشتر بخوانید: صحرایی: جذب طلبه در آموزش و پرورش باعث تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان می‌شود!


ملک‌زاده ادامه می‌دهد: اطلاعات و آگاهی آن‌ها بیشتر درباره علوم دینی است و از نظر مسائل سیاسی، گفتگو کردن با دانش‌آموزان، کلاس‌داری کردن افراد قوی‌ای نیستند، افرادی هستند که نسبت به دیدگاه دانش‌آموزان موضع دارند و دانش‌آموزان هم نسبت به آن‌ها موضع دارند. تاکید زیاد من این است که چرا تلاش برای گفتگو با دانش‌آموزان را کنار گذاشتند، ایده‌هایی که آن زمان مطرح می‌شد مانند شاداب‌سازی مدرسه و این‌که به دانش‌آموزان خوش بگذرد رها شد، چرا دیگر نمی‌گویند این کار‌ها را برای بچه‌ها انجام دهید، فقط برای همان مقطع بود که مدارس شلوغ بود و می‌خواستند به عنوان یک مسکن استفاده کنند مطرح شد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آموزش و پروش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Japan
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
0
0
واقعا از این نفهم بیسواد که وزیر شده،بیش از این انتظار داشتید؟؟؟؟؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان