تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۲

زینب سلیمانی: رژیم صهیونیستی عقل خود را از دست داده

زینب سلیمانی گفت: رهبران بزدل و ترسوی رژیم صهیونیستی بدانند که وجدان‌های آزاده و بیدار ازهر دین و نژادی در سراسر جهان دریک اعتقاد اشتراک‌نظر دارند این رژیم جنایتکار است وهیچ راهی جز مبارزه با آن وجود ندارد.

زینب سلیمانی

رویداد۲۴ به گزارش فارس؛ زینب سلیمانی دختر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در مراسم وداع مردم تهران با پیکر شهید سیدرضی موسوی در میدان امام حسین(ع) اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در سه ماه گذشته و پس از شکست ترمیم‌ناپذیر طوفان الاقصی اندک عقل خود را از دست داد و جنون خود را به انتها رساند و جز بمباران وحشیانه بیمارستان، مدرسه، کلیسا و کشتن مردان و زنان و مردم بی‌گناه کار دیگری نکرد و همه اینها با حمایت همان دولتی انجام شد که چهار سال پیش دست پلیدش به خون شهید سلیمانی آلوده شد.

وی گفت: شهید موسوی در کشوری دیگر و خارج از تمام قوانین بین المللی ترور شد، اما مگر می‌توان از این رژیم انتظار رعایت قانون را داشت؟ اساس این رژیم از ابتدا بر ظلم و و جنایت بنا شد و تا امروز هم چیزی جز این نبوده است.

دختر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: رهبران بزدل و ترسوی این رژیم بدانند که وجدان‌های آزاده و بیدار از هر دین و نژادی در سراسر جهان در یک اعتقاد اشتراک نظر دارند که این رژیم جنایت کار است و هیچ راهی جز مبازه با آن وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: جزئیات ترور سردار موسوی در سوریه از زبان سفیر ایران


زینب سلیمانی افزود: بدون شک خون شهید راه حق که شهید راه قدس است به تثبیت راه مجاهدت و مقاومت و ایستادگی منتج خواهد شد و هیچ اقدامی نمی‌تواند حقارت تاریخی این رژیم کودک‌کش را جبران کند.

وی اضافه تصریح کرد: به فضل خدا رژیم غاصب صهیونیستی یک روز از روی زمین ریشه‌کن خواهد شد و این ان‌شاالله جز آینده‌های حتمی است و ما با چشمان خود این را به چشم خواهیم دید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان