تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حدادعادل: اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند، مردم خوششان نمی‌آید؛ همین در مشارکت در انتخابات تاثیر می‌گذارد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب  امشب در برنامه صف اول در بخشی از سخنان خود درباره مشارکت در انتخابات گفت: اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند، مردم خوششان نمی‌آید.  

انتخابات مجلس

رویداد۲۴ به گزارش «انتخاب»؛ غلامعلی حداد عادل  گفت: یکی از وظایف دشمن در فضای مجازی این است که هیچ چیز مثبتی در این مملکت دیده نشود، که مردم همه را دزد و خائن بدانند و ناامیدی ایجاد شود، یکی هم ناآگاهی است که مردم به اهمییت انتخابات و تأثیر حضورشان توجه نداشته باشند.

وی افزود:‌ یکی از عوامل موثر در مشارکت در انتخابات طرز تصمیم گیری شورای نگهبان است، اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حد، فراتر از قانون یا سلیقه‌ای کند بر روی مشارکت اثر میگذارد. مردم خوششان نمی آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند.


بیشتر بخوانید: جواد امام: جبهه اصلاحات نه برانداز است و نه تحریمی، اما در انتخابات نمایشی نقشی ایفا نمی‌کند


وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل افزایش مشارکت در انتخابات این است که کسانی تسلیم نتیجه انتخابات نشوند. هر وقت انتخابات به نفع آنها بود بگویند انتخابات سالم است، هر موقع به ضرر آنها بگویند تقلب شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
6
2
اصلا سخت گیری نمیکنند وگرنه این قدر فساد نداشتیم
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
2
آدم باید چقدر ساده و هالو باشه که فریب این حرفها و ژستهای دروغین رو بخوره. حنای هیچکدوم ار شماهایی که تک به تک امتحان خودتونو پس دادید رنگی نداره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان