تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۰ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کوچکی نژاد: دولت برای افزایش حقوق‌ها مقاومت می‌کند، اما تعرفه اینترنت را بیش از ۳۰ درصد افزایش می‌دهد!

نماینده رشت با انتقاد از افزایش تعرفه‌های استفاده از اینترنت همراه افزود: در حالی که برای افزایش حقوق‌ها دولت مقاومت می‌کند ۳۰ درصد و بیشتر از ۳۰ درصد اینترنت را افزایش داده است.

جبار کوچکی نژاد
رویداد۲۴ جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به سازمان برنامه، وزارت ارتباطات و رئیس جمهور گفت: قانون مترقی واردات خودرو در مجلس تصویب شد، اما دولت آن را اجرا نکرد، ولی در مقابل قانون منع واردات برنج به طور عکس اجرا شد و واردات برنج در حال ثبت سفارش است، پشت این رفتار‌ها و تصمیمات چیست.


بیشتر بخوانید: رابطه دستمزدها و قیمت اینترنت در ایران/ چرا باید با افزایش تعرفه اپراتورها برخورد کرد؟


به گزارش ایلنا، نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از افزایش تعرفه‌های استفاده از اینترنت همراه افزود: در حالی که برای افزایش حقوق‌ها دولت مقاومت می‌کند ۳۰ درصد و بیشتر از ۳۰ درصد اینترنت را افزایش داده است و این به چه معنا است، در حالی که خدمات به همین نسبت رشد نکرده است و این رفتار‌ها آن هم در آستانه انتخابات برخلاف منویات رهبری است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
0
0
مبنای افزایش حقوق را همین موافقت های دولت با کالاها و خدمات مورد استفاده عموم قرار دهند. هر کدام آنها با یک درصدی در هزینه زندگی مردم موثر هستند اعم از مواد غذایی و بهداشتی و لاستیک و اینترنت.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان