تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵

واکنش حسام‌الدین آشنا به اظهارات محمدجواد لاریجانی

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به صحبت‌های روز گذشته دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم قضائی واکنش نشان داد.
رویداد۲۴- مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به صحبت‌های روز گذشته دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم قضائی واکنش نشان داد.

به گزارش رویداد۲۴ ، حسام‌الدین آشنا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: محمدجواد لاریجانی:از بدشانسی‌های ملت ما این است که اخیراً هر کس رئیس‌جمهور می‌شود بلافاصله فیلسوف می‌شود/ اخیراً کی است؟

واکنش حسام‌الدین آشنا به اظهارات محمدجواد لاریجانی

محمدجواد لاریجانی روز گذشته در سخنرانی خود گفته بود: «یکی از بدشانسی‌های ملت ما این است که اخیراً هر کس رئیس‌جمهور می‌شود بلافاصله فیلسوف می‌شود و یادش می‌رود قطع‌نظر از آرای فلسفی‌اش، چارچوبی از وظایف را بر عهده دارد. در دوره اصلاحات، رئیس‌جمهور مدام در خصوص تفکرات جامعه مدنی و مباحث ژورنالیستی صحبت می‌کرد درحالی‌که اصل قضیه موقوف می‌ماند. رئیس‌جمهور بعدی چند سالی خوب بود اما بعد از مدتی فیلش یاد هندوستان افتاد؛ یا می‌گفت به‌جایی وصل هستیم و یا وصل نیستم و شروع به استنباط‌های عجیب و غریب می‌کرد. درحالی‌که کسی که وصل شود از او خبری نمی‌آید؛ اکنون نیز همین‌جور است و بحث‌های فلسفی را بیشتر از بحث‌های اجرایی و مدیریتی می‌بینیم.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان