تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

تفاوت تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس چیست؟

مدل CS۳۵ Plus از چانگان به صورت وارداتی توسط سایپا در دو نسخه تیپ ۲ و تیپ ۳ در بازار ایران عرضه شده است.

تفاوت تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس

رویداد۲۴ چانگان CS۳۵ Plus یک خودروی کراس اوور کامپکت است که در سال ۲۰۱۸ در چین معرفی شد. در سال ۲۰۲۱، یک فیس لیفت بر روی این خودرو انجام شد و آخرین نسخه آن با مدل سال ۲۰۲۳ وارد بازار ایران شد. واحد تولید خودرو‌های چانگان CS۳۵ Plus، به دو نسخه تیپ ۲ و تیپ ۳ تقسیم شده است که توسط سایپا به فروش می‌رسند. در این متن، به تفاوت‌های میان تیپ‌های مختلف چانگان CS۳۵ Plus پرداخت خواهیم کرد.

مشخصات فنی چانگان CS۳۵ پلاس

تفاوت تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس چیست؟

هر دو نسخه از نظر قدرت و عملکرد فنی یکسان هستند، اما تفاوت‌هایی در امکانات ایمنی و رفاهی بین آن‌ها وجود دارد. چانگان CS۳۵ Plus با یک موتور ۱۳۹۲ سی سی توربوشارژر مجهز شده است که دارای سیستم پاشش سوخت مستقیم (TGDI) است. این موتور قادر است تا ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع ۷ سرعته دوکلاچه است و توان موتور را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند.

تفاوت آپشن‌های تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس

تفاوت تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس چیست؟

در هر دو نسخه تیپ ۲ و تیپ ۳ از چانگان CS۳۵ Plus، امکاناتی نظیر ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، آینه‌های کناری تاشو برقی مجهز به گرم‌کن، قابلیت سفارش بدنه دورنگ، صندلی راننده دو حالته برقی، صفحه نمایش لمسی مرکزی، کلاستر دیجیتال، دریچه تهویه عقب، سقف پانورامیک، کنترل سرعت تطبیق‌پذیر، شارژر بی‌سیم، در صندوق برقی، ۶ کیسه هوا با ۱۰ نقطه قرارگیری، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، دوربین عقب، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، سامانه پایش فشار باد تایر‌ها (TPMS)، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری هوشمند و... موجود است.

تفاوت تیپ‌های چانگان CS۳۵ پلاس چیست؟

اما در نسخه تیپ ۳ از چانگان CS۳۵ Plus، چهار آپشن اضافی نسبت به تیپ ۲ وجود دارد. این آپشن‌ها عبارتند از سیستم تهویه اتوماتیک، سقف شیشه‌ای بازشونده، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای، و دوربین جانبی. همچنین، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی به جای رینگ‌های ۱۷ اینچی در این مدل استفاده می‌شود.

چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ امکانات چانگان CS35 پلاس تیپ ۳
دستی سیستم تهویه اتوماتیک
۱۷ اینچی سایز رینگ ۱۸ اینچی
ندارد دوربین جانبی سمت راست دارد
ندارد سقف شیشه ای باز شونده دارد
ندارد کیسه هوای جانبی و پرده ای دارد

قیمت تیپ های ۲ و ۳ چانگان CS35 Plus

نام خودرو قیمت پایه
چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ ۸۴۹,۶۲۰,۰۰۰
چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ ۹۰۴,۴۷۰,۰۰۰
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان