تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۱۴ دی ۱۴۰۲

روزنامه جمهوری اسلامی: به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زنان را وادار به حجاب می‌کنند در حالی که نه اسلامی است و نه منطبق با فرهنگ فاطمی

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها که امروز سالروز تولد اوست مقررات سختگیرانه‌ای را در جامعه‌ای به اجرا درمی‌آورند که نه اسلامی است و نه با فرهنگ فاطمی منطبق است.

روزنامه جمهوری اسلامی: به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زنان را وادار به حجاب می‌کنند در حالی که نه اسلامی است و نه منطبق با فرهنگ فاطمی
رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی از اجبار زنان و دختران به حجاب به نام اسلام و حضرت زهرا گلایه کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، به نام اسلام و به نام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها که امروز سالروز تولد اوست مقررات سختگیرانه‌ای را در جامعه‌ای به اجرا درمی‌آورند که نه اسلامی است و نه با فرهنگ فاطمی منطبق است.

این روزنامه افزوده است: وقتی شما از یکطرف حجاب‌بان برای جلوگیری از بی‌حجابی یا بدحجابی می‌گمارید و از طرف دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونیتان به وقت نیاز و مصلحت! از زبان زنان و دختران بدحجاب و گاهی حتی بی‌حجاب برای انقلاب و نظام و لزوم شرکت در انتخابات و راه‌پیمائی ۲۲ بهمن تایید می‌گیرید و پخش می‌کنید، در عمل بدحجابی و بی‌حجابی را ترویج می‌کنید. نتیجه استفاده از شیوه «یک بام و دو هوا» همین است.

جمهوری اسلامی اضافه کرده است: روش غلط دیگری که آنهم برای اجرای احکام دین جواب نمی‌دهد اینست که عدالت را از جامعه بگیرید و تبعیض و ناداری را جای آن قرار بدهید و در همان حال به مردم بگوئید باید به تک تک احکام اسلام عمل کنید. جواب مردم به شما اینست که قبل از هر چیز شما خودتان عدالت را به جامعه برگردانید و تبعیض و فقر و گرانی را از بین ببرید آنگاه از ما انتظار عمل به احکام اسلام را داشته باشید. انصاف اینست که حق با مردم است و مسئولین باید این واقعیت را درک کنند که اجرای عدالت، انگیزه ایجاد می‌کند و مردم با چشیدن مزه عدالت، خود به خود به احکام دین پای‌بندی نشان خواهند داد. یعنی «وادار کردن» جواب نمی‌دهد، ولی «انگیزه‌دار کردن» حتماً جواب می‌دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان