تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۵ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فعال سیاسی: مرگ یک بار، شیون یک بار؛ جنگ تمام‌عیار بهتر از وضعیت فعلی است!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: جنگ تمام‌عیار که بی‌نهایت پرهزینه است و چیزی از کشور باقی نمی‌گذارد. راه مذاکره و صلح هم که گویی بسته است.

احمد زیدآبادی

رویداد۲۴ اعتماد نوشت: احمد زیدآبادی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: جنگ تمام‌عیار که بی‌نهایت پرهزینه است و چیزی از کشور باقی نمی‌گذارد. راه مذاکره و صلح هم که گویی بسته است.

خب، پس چه راهی می‌ماند؟ فقط جنگِ خفیفِ و مزمن و پایان‌ناپذیر که منابع را هدر می‌دهد، زیربنا‌های اقتصاد کشور را می‌فرساید. مردم را عصبی می‌کند. فرصت هر نوع توسعۀ پایدار را از کشور می‌گیرد. بر حجم معضلات می‌افزاید و در یک کلام آرام آرام، جامعه را از هر نوع سرمایۀ مادی و معنوی تهی می‌کند و آن را به سمت اضمحلال می‌کشاند!


بیشتر بخوانید:  روایت زیدآبادی از مناظره با خضریان؛ دانشگاه تبدیل به پادگان شد!


با این وضع، به گمانم همان جنگ تمام‌عیار که تحت عنوان "عقلانیت" از آن اجتناب می‌شود، سرجمع، عقلانی‌تر و کم‌هزینه‌تر از فرسایش ابدی تمام قوای کشور در برزخ بی‌انت‌های جنگ خفیف و مزمن و یا به عبارتی شرایط "نه جنگ نه صلح" کنونی باشد!

اینکه پیشینیان ما گفته‌اند؛ "مرگ یک بار، شیون یک بار" قاعدتاً ناظر به چنین اوضاعی بوده است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احمد زید آبادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شورآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
2
زیدآبادی از خدا برای تو و امثال تو طلب مرگ آرزو باید کرد وجود شما مانند خوره تمام پیکر جامعه را از درون و از بیرون متلاشی می کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
2
خفه خون بگیر خودت بروبجنگ مگرهشت سال کشور درجنگ باعراق نبود.روسی مزدور
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان