تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

واکنش معنادار فلاحت پیشه به ردصلاحیتش

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص رد صلاحیت خود توسط هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش معنادار فلاحت پیشه به ردصلاحیتش
رویداد۲۴ حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا درباره رد صلاحیت خود توسط اعضای هئیت نظارت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اینجانب از ۱۳سالگی که برای دفاع از کشورم اسلحه به دست داشته‌ام تاکنون تنها دغدغه‌ی تمام فعالیت‌ها و اظهار نظرهایم صرفا دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و با افتخارعرض می‌کنم که در طول این مدت هزینه‌های زیادی متحمل شده‌ام و مورد بی مهری‌های جناح‌های مختلف قرار گرفته‌ام، ولی با این وجود هیچ امتیازی و منصبی از هیچ دولتی نپذیرفته‌ام و ریالی به بیت المال خیانت نکرده‌ام.

وی افزود: با این وجود با پشتوانه علمی و تجربی و در راستای وظایف نظارتی خود همواره در قبال منافع کشور و ملت حساس و صریح بوده‌ام. تصویب طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز، تصویب بودجه‌های دفاعی کشور، پیگیری و شفاف سازی بودجه‌های هزینه شده در داخل و خارج از کشور و البته هشدار‌های صریح نسبت به خطر برخی قدرت‌های سلطه‌گر شرق و غرب در این راستا صورت گرفته است. به عنوان نمونه در اوج تلاش دشمنان این نظام برای ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران اسلامی، موضع روشن بنده در جلوگیری از نقش عوامل بیگانه و تاکید بر آرامش و هم‌زسیتی داخلی بوده است و در قبال بازی‌های قدرت‌هایی همچون آمریکا و روسیه پیش‌بینی‌ها و دغدغه‌های بنده برای منافع ملی تحقق یافته است.

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: این مهم حاصل ۲۸ ماموریت مرزی و چندین سفر به کشور‌های بحران زده منطقه همچون عراق و سوریه در میانه جنگ بوده است. سرانجام اینکه با افتخار در ۳ دوره نمایندگی مجلس به جای وقت‌گذرانی در لابی‌ها و جستجوی رابطه و منصب، تنها درگیر حل مشکلات کشور به ویژه پیگیری نیاز‌های مردم شریف حوزه انتخابی‌ام بوده‌ام و امروز هم به پشتوانه ۴سال کار تحقیقاتی و تجربیات گذشته با هدف اصلاح امور و خدمت بیشتر نامزد نمایندگی شده‌ام. امیدوارم این شرح کوتاه جهت تجدید نظر درخصوص بند ۲ ماده ۳۱ (التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی ایران) کفایت نماید.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان