تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهترین انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

مشابه هر سال دیگر، سال ۲۰۲۴ پر از انیمه‌های جذاب و دیدنی است. هر فصل شامل انیمه‌های سریالی و سینمایی اکشن، ایسکای، فانتزی و کمدی، برش‌های زندگی و ترسناک است. البته انیمه‌های عاشقانه نیز از این قاعده مستثنی نیستند. انیمه‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ قرار است سال جدید را برای ما با صحنه‌های احساسی و زیبا پر کنند.

بهترین انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

رویداد۲۴ انیمه‌های عاشقانه سال ۲۰۲۴ با اشکال و رنگ‌های مختلف در انتظار ما هستند. با ما همراه باشید تا هر انیمه عاشقانه از سال ۲۰۲۴ که تایید شده و منتشر شده است، را به شما معرفی کنیم.

نشانه محبت (A Sign Of Affection)

انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

داستان این انیمه درباره‌ی دختری به نام یوکی است که از بدو تولد با اختلال شنوایی مواجه بوده است و به همین دلیل نمی‌تواند به خوبی با افراد ارتباط برقرار کند.

یوکی به طور تصادفی با یک مرد جذاب به نام ایتسومی ناگی آشنا می‌شود، که توانایی صحبت در چندین زبان را دارد. این آشنایی به سمت یک رابطه عاشقانه هدایت می‌شود.

شاهزاده شیطان خانه موموچی (The Demon Prince Of Momochi House)

انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

انیمه عاشقانه و فانتزی "شاهزاده شیطان خانه موموچی" درباره دختری به نام هیماری (Himari) است. در روز تولد ۱۶ سالگی هیماری، خانه‌ای از اجدادش به او به ارث می‌رسد. همه می‌گویند که این خانه نفرین شده است و نباید کسی وارد آن شود. اما هیماری بدون توجه به این حرف‌ها، تصمیم می‌گیرد از خانه استفاده کند، تا اینکه سه مهمان مرد به خانه او می‌آیند که قصد رفتن ندارند و...

داستان حلقه‌های ازدواج (Tales Of Wedding Rings)

انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

انیمه عاشقانه سال ۲۰۲۴ حول محور پسری به نام ساتو (Satou) می‌چرخد که عاشق دوست دوران کودکی خود به نام هیمه (Hime) است. بدین ترتیب، او وارد یک دنیای دیگر می‌شود. ساتو متوجه می‌شود که هیمه در آن‌جا پرنسسی است و قرار است با پادشاه بعدی ازدواج کند.

شرایطی به نام عشق (A Condition Called Love)

انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

هاتورو (Hotaru) دختری است که علاقه کمی به رابطه عاشقانه دارد، اما سعی می‌کند درخواست هانانویی (Hananoi) را بپذیرد. آن‌ها قرار گذاشتن را شروع می‌کنند و همه آن‌ها را به چشم یک زوج بسیار زیبا می‌بینند. اما همانند هر رابطه عاشقانه‌ای، چالش‌های خاص خود را دارد.

دکتر الیس: بانوی سلطنتی با لامپ (Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp)

انیمه‌های عاشقانه ۲۰۲۴

داستان انیمه "دکتر الیس" با تناسخ شخصیت زن اصلی آغاز می‌شود. او تصمیم می‌گیرد به عنوان یک دکتر برجسته تحصیل کند. اما زمانی که همه چیز در حال پیشرفت است، او دوباره به زندگی قبلی خود بازگشت می‌کند. در این لحظه، او تصمیم می‌گیرد یک زندگی عالی با آینده‌ای روشن برای خود ایجاد کند که شامل یک رابطه عاشقانه عالی نیز باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان