تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۹ دی ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

مارال فرجاد کیست؟

بیوگرافی مارال فرجاد، بازیگر مطرح کشورمان، به همراه عکس‌های او در کنار خانواده هنرمندش و ماجرای ازدواجش را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی مارال فرجاد

رویداد۲۴ مارال فرجاد در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او یک بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. مارال فرجاد فوق لیسانس رشته عکاسی را دریافت کرده است. او از سن سه سالگی وارد دنیای تئاتر شد و سپس به صورت حرفه‌ای بازیگری را در سینما ادامه داد.

خانواده مارال فرجاد

مارال فرجاد کیست؟

پدر مارال فرجاد، جلیل فرجاد، یک بازیگر مشهور تلویزیون است. مادر او خانه‌دار است و تنها یک خواهر کوچکتر به نام مونا دارد که نیز در زمینه بازیگری فعالیت می‌کند. خانواده اصالتاً از سمت پدری خود را به شهرستان مرند در آذربایجان شرقی باز می‌گردانند.

شروع بازیگری مارال فرجاد از کودکی

مارال فرجاد کیست؟

در سال ۱۳۶۴، وقتی مارال فرجاد تنها سه سال داشت، با حمایت پدرش در مجموعه تلویزیونی "اخلاق در خانواده" در پیش دوربین قرار گرفت. سپس در تئاتر به نام "چشم چشم دوابرو" به کارگردانی اسماعیل شنگله بازی کرد.

اما جدی‌ترین شروع کار حرفه‌ای او در سال ۱۳۶۹، در سن هشت سالگی بود، زمانی که در تئاتر "آن شب که تورو زندانی بود" به کارگردانی مجید جعفری در کنار پدرش نقش‌آفرینی کرد.

فعالیت حرفه‌ای مارال فرجاد سینما

مارال فرجاد کیست؟

مارال فرجاد در سال ۱۳۸۴، در سن ۲۳ سالگی، فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت سینما آغاز کرد. او با بازی در فیلم "شام عروسی" در کنار بازیگرانی همچون نیکی کریمی و امین حیایی به صورت حرفه‌ای در دنیای سینما وارد شد.

یک سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۵، او با بازی در سریال "تاصبح" (مستانه) نیز به تلویزیون وارد شد و در این سریال نقش‌آفرینی کرد.

همسر مارال فرجاد کیست؟

مارال فرجاد کیست؟

مارال فرجاد ازدواج کرده و متاهل است. این هنرمند، همراه با خواهرش مونا، در برنامه تلویزیونی "دورهمی" شرکت کرد. او اعلام کرده است که چند سالی است با شخصی به نام امین آشنا شده و زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند. همسر مارال فرجاد فعالیت هنری ندارد و شغل دیگری دارد. البته این موضوع تا قبل از این بود که چند ماه پیش انتشار تصاویری از مارال فرجاد در کنار سعید نعمت الله حاشیه‌های ازدواج این بازیگر زن با این کارگردان را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

مارال فرجاد کیست؟

سعید نعمت‌الله با انتشار تصاویری در کنار مارال فرجاد نوشت؛ عشق اومد سلامت اومد... مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته عکاسی است و اصالتا اهل مرند و ترک زبان می‌باشند.

بیماری مارال فرجاد

مارال فرجاد کیست؟

در حین فیلمبرداری سریال "خوب بد جلف" در سال ۱۳۹۹، مارال فرجاد بازی خود را نیمه کاره رها کرد و به دنبال درمان بیماری خود رفت. او به بیماری سرطان خون از نوع گرید ۳ مبتلا شده بود. پس از شک و تردید درباره برخی از علائمی که احساس می‌کرد، آزمایش‌هایی انجام داد و متوجه بیماری حاد خود شد.
مارال فرجاد برای تکمیل درمان خود به کشور مجارستان رفت. همسر جلیل فرجاد و مادر مارال و مونا نیز به بیماری سرطان پانکراس مبتلا بودند و در کنار دخترشان، مارال، روند درمان را طی می‌کردند.

متأسفانه، در سال ۱۴۰۱، همسر جلیل فرجاد و مادر دو خواهر بازیگر، درگذشتند.

مهاجرت مارال فرجاد از ایران

پست اخیر مارال فرجاد در اینستاگرام، شک و تردید‌های مربوط به مهاجرت او را برانگیخته بود. اکنون، با انتشار یک استوری جدید، مارال فرجاد خبر مهاجرت خود را تایید کرد.

مارال فرجاد کیست؟

مونا فرجاد، بازیگر، درباره خبر منتشر شده از مهاجرت خواهرش گفت:

«مارال فرجاد به‌خاطر ادامه درمان باید به خارج از کشور می‌رفت.

خواهرم مهاجرت نکرده است این را شبکه‌ها و صفحات زرد گفتند. کجا مهاجرت کنیم؟ او بعد از ادامه درمان، برمی‌گردد»

در ادامه تصاویری از مارال فرجاد ببینید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان