تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۰ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

گزینه مورد توجه استقلال، کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس شد!

حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس منتفی شد و این در حالی است که باشگاه باید گزینه جدیدی را برای هدایت تیم سرخ‌ها انتخاب کند.
سرمربی پرسپولیس

رویداد۲۴ حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شد و حالا این باشگاه باید گزینه جدیدی را برای نیم فصل دوم انتخاب بکند. در میان گزینه‌های خارجی مد نظر پرسپولیس شایعاتی مبنی بر احتمال مذاکره با دراگان اسکوچیچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان هم به گوش می‌رسد مردی که با او به جام جهانی ۲۰۲۲ رسیدیم، اما به فاصله کمتر از سه ماه مانده تا آغاز این مسابقات فدراسیون فوتبال برکنارش کرد تا کارلوس کیروش دوباره بازگردد.

پیشنهادهای سرمربیگری برای پرسپولیس

اینکه قضیه اسکوچیچ و پرسپولیس چقدر جدی است یا نه، نکته‌ای است که گذشته زمان آن را نشان می‌دهد، ولی این مربی پس از اینکه جای خودش را به کیروش داد و به کرواسی بازگشت، طی یک مصاحبه مدعی دریافت پیشنهاد از طرف استقلال در دو مقطع خاص شد. اسکوچیچ آبان ماه پارسال در گفتگو با یک رسانه کرواسی به دوره حضورش در فوتبال ایران اشاره کرد و در بخشی از آن گفت: استقلال یکی از تیم‌های مطرح فوتبال ایران است که افتخارات بسیاری دارد و اکنون هم ریکاردو ساپینتو از کشور پرتغال هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. این باشگاه طی دو مقطع پیشنهاد سرمربیگری خودش را به من ارائه کرد، اما مذاکرات هیچگاه جدی نشد. مقطع اول آوریل ۲۰۱۵ بود و یک بار هم در ابتدای سال ۲۰۲۰ صحبت‌هایی مطرح شد، اما همانطور که گفتم، هیچوقت قضیه جدی نشد.


بیشتر بخوانید: جلسه فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس؛ برانکو جواب منفی داد!


بحران‌های استقلال

در واقع دراگان اسکوچیچ به مقاطعی اشاره می‌کند که استقلال دچار بحران شده بود. مرتبه اول بهارسال ۱۳۹۴ بود که استقلال با امیر قلعه نویی خوب نتیجه نگرفت و در لیگ چهاردهم به رتبه‌ای بهتر از ششمی دست پیدا نکرد به همین خاطر مدیران باشگاه استقلال در بهار سال ۹۴ به دنبال یک سرمربی جهت استارت قدرتمندانه در لیگ پانزدهم بودند که اسم اسکوچیچ و ایگوراستیماچ هم مطرح شد، اما در نهایت پرویز مظلومی هدایت تیم را بر عهده گرفت. مرتبه دوم هم دی ماه سال ۱۳۹۸ بود. همان مقطعی که استراماچونی استقلال را رها کرد و این باشگاه به دنبال سرمربی می‌گشت. در آن زمان دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت بود و یکی از گزینه‌های استقلال محسوب می‌شد، اما در نهایت استقلالی‌ها فرهاد مجیدی را آوردند و این مربی کروات هم چند روز بعد از انتصاب مجیدی به معنای واقعی کلمه در فوتبال ما عاقبت بخیر شد و هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده گرفت!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا زاکانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
سعید محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
1
0
اسکوسیچ مربی خوبی است
ولی حیف که از تیم ملی بیرونش کردن و یک مربی پیر و بی خاصیت بجایش آوردند.
اگر با توجه به دلخوری اش از ایرانیان، قبول کند با هزینه قابل پرداخت توسط باشگاه، پرسپولیس شانس آورده است اگر نشد یک مربی جوان موفق مثل تارتار بیارید.
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
0
سلام. تشکر از شما.
لطفا در املای نوشتار دقت بشه. «گذشت زمان» درسته، نه «گذشته زمان».
ناشنای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
0
واقعا برای ایران کسر شان است آنقدر منت مربی درجه ۳ را بکشد. بایذ مدیریت کاری کند مربیان خارجی مشتاق امدن به ایران باشند.
نظرات شما