تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

راهکار محسن رضایی برای کاهش قیمت گوشت قرمز

محسن رضایی، عضو دولت رئیسی، گفت: نباید وضعیت غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد و اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره‌ها، قیمت گوشت قرمز را کنترل و به سمت کاهش هدایت می‌کند.

محسن رضایی مشاور اقتصادی دولت

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا؛ محسن رضایی در جریان سفر به منطقه خلیج فارس و بازدید از پرورشگاه‌ ماهی در قفس این منطقه، اظهار کرد: هزاران کیلومتر ساحل دریایی و اقیانوسی در اطراف ایران یک فرصت استثنایی برای کشور است و با این وجود، نباید وضعیت گوشت، غذا و معیشت مردم در تنگنا باشد. اضافه‌شدن گوشت ماهی به سفره مردم، قیمت گوشت قرمز را نیز کاهش می‌دهد و یا کنترل می‌کند.

وی افزود: ماهی در قفس که از ابتکارات وزارت جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی بوده، باید از سوی وزارت جهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی شود.

این پرورشگاه ماهی از سوی تعدادی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس راه‌اندازی شده و دارای بیش از ۱۳۰ قفس است که هرکدام سالانه بیش از ۶۰ تن برداشت دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Poland
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
1
9
راهکار جناب دکتر اقتصاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
1
تیتر خبر رو خوندم گفتم حتما باز گفته بجای گوشت قرمز ؛ آمریکایی ها رو میگیریم کنسرو درست میکنیم میدم ملت بخورن ! اگه بشه چی میشه !!!!!!
راستی گوشت آدم جزو گوشت قرمز محسوب میشه یا گوشت سفید ؛ استاد همه فن حریف ؟ بالاخره شما در جنگ بودی ؛ بدن پاره پوره دشمن ها رو زیاد دیدی ! الان هم که دکتری .دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
0
1
یاد ملکه فرانسه افتادم که در پاسخ به قیام گرسنگان بدلیل نداشتن نان گفته بود، بجای نان کیک بخورن.
استاد، دکتر، سرلشکر، هزینه های بالای بخش تولید منجر به بالا رفتن قیمت محصول میشه. الان که ماهی شوریده رو بدون خرج نگهداری صید میکنن کیلویی پونصد تومنه.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان