تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۳ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی درباره احمدی‌نژاد: من حرف‌های سنگین می‌زدم، رهبری می‌گفتند افرادی شما را تحریک می‌کنند

اکبر هاشمی رفسنجانی در ویدئویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند.

آیت‌الله هاشمی

رویداد۲۴ هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای می گوید: نقطه منفی از دولت نهم شروع شد. برای من همه چیز روشن است که چه کسانی بودند و چه کار کردند که یک چنین آدمی را بیاورند، بعد هم همکارانش، کم کم شناخته شدند. احساس وظیفه کردم بیایم و نگذارم که دست نااهلان باز شود.

متاسفانه در نقطه‌ای ادامه کار برایم مشکل شد.

رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها حمایت کنند و بالطبع آقا، خیلی از آقایان دیگر هم وارد شدند و چه حرف‌هایی زدند که ما حاضر نیستیم به خیلی از بزرگان نزدیک به حضرت پیامبر هم این مقامات را بگوییم. لااقل خودم و البته دیگران هر کس، وظیفه خودش را تشخیص می‌دهد.

مصلحت نمی‌دانم مقابله‌ای با رهبری هم پیش بیاید. در سال‌های گذشته، ایشان خیلی صمیمانه و جدی از دولت حمایت می‌کردند و من همیشه با ایشان بحث می‌کردم. منتهی ایشان نظرات خودشان را می‌گفتند و گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی را می‌زنم، ایشان می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: هاشمی رفسنجانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
11
2
آقای هاشمی به خاطر فرزندانش دچار استحاله شد چون آنها چندان مقید ارزش و اصول انقلاب نبودند بیشتر می خواستند از فرصتی که در انقلاب بدست آوردند بیشتر بردارند حتی خلاف روند صحیح که وجود داشت این امر باعث شد مردم روی گردان از هاشمی و خانواده او شدند و به این دلیل احمدی نژاد ناشناخته انتخاب شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان