تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

بازداشت عوامل هتاک به شهدای حادثه تروریستی کرمان

رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی ۵۸ تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه خبر داد.

بازاشت عوامل هتاک به شهدای حادثه تروریستی کرمان
رویداد۲۴ محمدرضا رضایی رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی ۵۸ تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت تعداد زیادی هموطنانمان شد، عده‌ای از افراد معاند و مغرض از این موضوع سوءاستفاده و با انتشار محتوا‌های توهین‌آمیز و همسو با دشمن در شبکه‌های اجتماعی باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی افزود: از این رو به‌صورت ویژه برخورد با هتاکان و عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتوا‌های توهین‌آمیز در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در این راستا با پیجویی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا ۵۸ تارنما که اخبار کذب و محتوا‌های توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آن‌ها بازنشر شده بود مسدود و تعداد ۴۸ پرونده نیز در روند تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی قرار دارند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش در فضای حقیقی و مجازی هستند، گفت: با تلاش پلیس فتا تعداد زیادی از این افراد دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و واکاوی‌های تخصصی در این حوزه ادامه دارند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
0
1
فعلا که جلوگیری کردن از اقدامات تروریستی مشکل است . بازداشت عوامل هتاک غنیمت است.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان