تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

ناکامی در خرید بازیکن خارجی استقلال؛ ذخیره پرچالش آبی‌ها!

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیوستن به آبی‌ها عملکرد ضعیفی داشته و نتوانست خود را در بین خارجی‌های این تیم ماندگار کند.

استقلال تهران

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم فوتبال استقلال تهران در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای تقویت خود قصد داشت بازیکنان خارجی باکیفیتی به خدمت بگیرد، اما قانونی به نام سقف قرارداد‌ها سد راه این تیم شد. تلاش آبی‌ها برای جذب بازیکن خارجی یک مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو بود که پس از گذشت ۶ هفته از نیم فصل به جمع استقلالی‌ها اضافه شد.


بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات زمستانی استقلال؛ بازیکن خارجی در لیست نکونام!


این بازیکن پس از اینکه توانست به میدان برود حدود ۸ هفته زمان داشت تا خودی نشان بدهد، اما نوع بازی او نشان داد که این بازیکن هنوز با تیم استقلال هماهنگ نشده است. بلانکوی آرژانتینی در ۸ بازی ۴۸۷ دقیقه برای آبی‌های پایتخت تنها یک گل را به نام خود ثبت کرده که برای یک مهاجم خارجی حرفه‌ای آمار خوبی به شمار نمی‌رود. عملکرد ضعیف او را می‌توان در دو دیدار پایانی نیم فصل اول دید که کادر فنی استقلال از ترکیب اصلی کنار گذاشت و تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرد.

در حال حاضر مامه بابا تیام بازیکن سنگالی آبی‌های پایتخت تنها بازیکن باکیفیت استقلال در سال‌های اخیر بوده است که توانسته در یک نیم فصل ۱۳ بار برای آبی‌های به میدان برود و ۱۲ گل را به نام خود ثبت کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان