تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

قالیباف انکار می‌کند، سعید محمد اصرار/ ماجرای دخالت و ممانعت از معرفی سعید محمد به عنوان وزیر راه چه بود؟

چند روز پیش بود که سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در مقابل دوربین خبرگزاری خبرآنلاین برای اولین بار تایید کرد که خبرهای دخالت قالیباف در ماجرای وزیر نشدنش صحت داشته است.

سعید محمد و قالیباف

رویداد۲۴ سعید محمد به خبرگزاری خبرآنلاین گفت؛ «ما مدارکی داریم و اشخاصی هستند که حاضرند دخالت ایشان در ماجرای معرفی من به عنوان وزیر راه را علنا مطرح کنند. این اتفاق ۱۰۰ درصد رخ داده بود و برخی از عزیزان مجلس که آن زمان جزو هیئت رییسه بودند این را به من گفتند که در این موضوع دخالت شده است و از همه مهم‌تر خودِ آقای رییسی بود که در مجلس اعلام کرد که نظرم فردی دیگر بود ولی فشار آوردند و نظرم را تغیر دادند.»

به دنبال انتشار این گفتگو، امروز بخش هایی از سخنرانی قالیباف در تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم و تحقیقات، به مناسبت روز دانشجو در فضای مجازی و از سوی رسانه های اصولگرا منتشر شده که در آن گفته بود: « تابه‌حال برای انتصاب یک نفر، از وزیر گرفته تا پایین، در کار دولت دخالت نکردم و حتی پیشنهاد هم ندادم.».

خبرگزاری خبرآنلاین با کنار هم قرار دادن اظهارات قالیباف، سعید محمد و رئیسی درباره انتخاب وزیر راه دولت سیزدهم، قضاوت دراینباره را به کاربران محترم خود سپرده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان