تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

موافقت میزبانی ایران برای مسابقات آسیایی؛ خلیج فارس نام مسابقات شد

ایران پس از ۱۲ سال، برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا را پیشنهاد داد که با موافقت ابتدایی مواجه شد.

موتورسواری

رویداد۲۴ مهر نوشت: رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان این که در این نشست پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات موتورکراس را ارایه کرده است، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی با آقای مکی، رئیس فدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون جهانی داریم و به همین خاطر در این اجلاس پیشنهاد میزبانی مسابقات موتورکراس را بعد از ۱۲ سال ارایه کردیم که با موافقت ابتدایی مواجه شد و امیدوارم بتوانیم با توجه به پیست‌های خوبی که در سراسر کشور داریم این میزبانی را دریافت کنیم.

مازیار ناظمی از برگزاری این مسابقات با عنوان «خلیج فارس» نام برد و ادامه داد: از آنجایی که پیست‌های خوبی در استان‌ها و شهر‌های سواخل نیلگون خلیج فارس داریم، در صورت موافقت نهایی مسابقات موتورکراس قهرمانی آسیا را در یکی از دو استان بوشهر و یا بندرعباس برگزار خواهیم کرد. بعد از موافقت ابتدایی که در این اجلاس صورت گرفته، نامه نگاری‌ها را انجام خواهیم داد تا بتوانیم میزبانی را نهایی کنیم.


بیشتر بخوانید: محل برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۲۶ انتخاب شد


 با بیان این که ایران پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن در سطح اول موتورسواری آسیا دارد گفت: امیدوارم بزودی فرصتی فراهم شود تا شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان در جمع برترین‌های آسیا باشیم.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در پایان گفت: از آنجایی که در این اجلاس ارتباط‌های خوبی با کشور‌های دیگر گرفتیم، امیدواریم بتوانیم از تجربیات کشور‌های جنوب شرق آسیا به ویژه ژاپنی‌ها که در این بخش سرآمد دیگران هستند استفاده کنیم و به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان