تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

مشاور فرمانده سپاه: نظام اسلامی در سایه تدبیر رهبری در اوج اقتدار است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته برغم تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی، به لطف الهی و در سایه تدابیر حکیمانه امام راحل، رهبری فرزانه و همراهی و حمایت مردم بابصیرت در اوج عزت و اقتدار است.

مشاور فرمانده سپاه

رویداد۲۴ سردار قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته برغم تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان و استکبار جهانی، به لطف الهی و در سایه تدابیر حکیمانه امام راحل، رهبری فرزانه و همراهی و حمایت مردم بابصیرت در اوج عزت و اقتدار است.

سردار مرتضی قربانی روز پنجشنبه در جشن بهار انقلاب بندر گناوه اظهار کرد: تمامی دشمنان و معاندان کشور بسیج شدند تا ایران اسلامی را که به لحاظ سوق‌الجیشی دارای جایگاهی فوق‌العاده مهم و دارای ظرفیت‌های بسیاری است، دچار مشکل کنند که تمامی این ترفند‌ها به لطف پروردگار، ولایت و پشتوانه مردمی، خنثی و برملا شده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب پای انقلاب و اسلام ایستاد و با حمایت مردم همیشه در صحنه، نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهاد که لازم است در ایام دهه فجر این مجاهدت و تلاش‌ها تبیین شود.


بیشتر بخوانید: سردار تنگسیری: جمهوری اسلامی حرم است، اگر اتفاقی برای آن بیفتد ۲۰۰ سال به عقب برمی‌گردیم


به گفته وی، امروز انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) فرمودند انفجار نور است به سراسر جهان صادر شده و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به تمامی آزادی خواهان جهان حیاتی دوباره بخشیده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه استکبار جهانی علیه ایران، تصریح کرد: به فرموده امام راحل «آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند» و هیچگاه جرات و جسارت تعرض و تعدی به خاک ایران اسلامی را نداشته و ندارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان