تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

قلعه‌نویی: فوتبال ما را تنبیه‌ کرد

امیر قلعه‌نویی می‌گوید تیم ایران از موقعیت‌هایش مقابل قطر استفاده نکرده و تنبیه شده است.

قلعه‌نویی: فوتبال ما را تنبیه‌ کرد

رویداد۲۴ به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران بعد از شکست سه بر دو ایران در نیمه نهایی مقابل قطر، در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: قبل از هرچیزی یک معذرت خواهی می‌کنم از مردم‌. ما باید امروز مردم را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم اما شانس با ما یار نبود. فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوب‌مان را در نیمه دوم انجام دادیم و کلی موقعیت و کرنر داشتیم که استفاده نکردیم. از بچه‌های‌مان ممنونم و شاید یکی از بهترین بازی‌های‌شان را انجام دادند. فوتبال همین است، اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید تنبیهت می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد شرایط بازی عنوان کرد: ما امروز تنبیه شدیم و بعد از اینکه بازی دو-دو شد به جز پنج دقیقه بعد از گل، کل بازی را در اختیار گرفتیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و یک توپی که آمد شوت بزند پاس گل شد و میلیمتری آفساید را پر کردند‌.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: به تیم قطر هم تبریک می‌گویم. به هرحال این جزوی از فوتبال است، نزنی می‌خوری. از تک تک بازیکنانم ممنونم. نمی‌توانم از بازیکنان ایراد فنی بگیرم. بدشانس بودیم و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
6
( ممنون دار شمائیم ) گروهبان قندعلی
esi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
3
بنظرم:
1) هر کسی که به هر دلیلی وظیفۀ مهمی را تقبل نماید درحالیکه توانائی انجام آن را ندارد، خیانت کرده است.
2) اینجانب امیر قلعه نوعی را وقیح ترین مربی ایرانی طی 50 ساله اخیر می دانم.
3) قلعه نوعی را پُر افتخارترین مربی ایرانی لیگ های داخلی می دانند درحالیکه ایشان فقط با صرف بیشترین هزینه ها و داشتن بهترین بازیکنان (نوید کیا، ....) به موفقیت نائل آمده است و نه با دانش مربیگری
4) موفقیت های قلعه نوعی طی سال های اخیر در برابر مربیان درجه 2 خارجی لیگ چه بوده است.
بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
0
1
مربی بی دانش و پر مدعا، مدیریت افتضاح فدراسیون ،امکانات ضعیف ،بازیکن سالاری،مافیا و دلال بازی و... تا وقتی هست فوتبال درست نمیشه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان