تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

تفریحات میکا مال کیش؛ تجربه‌ای به یاد ماندنی برای همیشه!

تفریحات میکا مال کیش مجموعه ای از خاص ترین و به روز ترین تفریحات هیجانی برای رده های سنی مختلف را در بر می گیرند.

رویداد۲۴ خاطره ساز ترین تفریحات و گشت و گذارها در بهترین مجموعه‌ های تفریحی ساخت دست بشر مانند مرکز تفریحات میکا مال کیش به وقوع می‌پیوندند. در حقیقت حس و حال خوبی که در این مجموعه‌ تفریحی مجهز و همه چیز تمام برای تفریحگران رقم می‌ خورد و تجربه‌ های متفاوتی که از این راه کسب می‌ شوند، هرگز از ذهن پاک نشده و حتی مرور آنها هم لذت بخش است. بی شک تفریحات میکا مال کیش جزو آن دسته از سرگرمی ها هستند که هر کسی را سر ذوق آورده و شادترین لحظات را برای افراد به ارمغان می آورند.

تفریحات میکا مال کیش

اگر یک تایم مشخص را برای خوشگذرانی، تفریح و استراحت برنامه‌ریزی کرده‌ اید؛ هیچ چیز بهتر از حاضر شدن در مجموعه‌ های تفریحی پیشرفته نمی‌ تواند نیاز شما را تامین کند. مجموعه‌های تفریحی به عنوان اماکنی که ارائه دهنده خدمات تفریح و شادی به مردم و گردشگران هستند، سرگرمی‌ های متنوعی را در خود دارند؛ از این رو، به توریست ها قدرت انتخاب تفریح می دهند. در ادامه این نوشتار، در ارتباط با تفریحات میکامال کیش اطلاعاتی جامع و مفید بیان می شوند تا با دانستن آنها، به دلیل محبوبیت مجموعه میکا مال کیش و تمایز آن از دیگر مجموعه های تفریحی پی برده و قانع به حضور در آن شوید.

اطلاعات میکامال کیش

میکامال کیش مجهزترین مجموعه تفریحی و خرید قرن اخیر در جزیره توریستی کیش به حساب می‌ آید که در حال حاضر به لحاظ پیشرفت.و تنوع در تفریحات به اوج خود رسیده و به عنوان جامع ترین مرکز تفریحی نیز می توان از آن یاد کرد. حتی به لحاظ زیربنایی و وسعت منطقه کمتر مجموعه‌ ای را در کشور می‌ توان یافت که با مجموعه تفریحی میکامال کیش برابری کند. این مجموعه در زمینی به وسعت بیش از سه و نیم هکتار بنا شده است و دارای چهار ورودی‌ مختلف در چهار سوی.خود جهت هدایت توریستها به سمت تفریح های مجموعه می باشد. 

تفریحات میکا مال

میکامال کیش از نظر ارائه خدمات تفریحی فوق هیجانی و کاملا متفاوت به گردشگران نسبت به دیگر مراکز تفریحی ارجحیت دارد. شهربازی، سینما و کافی شاپ فقط چند نمونه تفریح روتین میکامال کیش هستند که در مقایسه با تفریح‌های هیجانی این مجموعه نظیر تونل باد، هتل و رستوران زامبی، تله کابین ساحلی، آیس رینک و غیره کمتر مورد توجه هستند. بنابراین، شادترین و مهیج‌ ترین تفریح‌ های کیش را در این مجموعه به عنوان دنیای شادی و هیجان می توانید تجربه کنید.  

تونل باد میکامال

تله کابین کیش

تله کابین یکی از جا افتاده‌ ترین تفریح‌ های سالم و در عین حال هیجان بخش است که در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد. تله کابین به سبب آن که امکان گشت و گذار در آسمان را فراهم می‌ کند،.در میان تفریح‌ های مختلف امروزی بسیار طرفدار پیدا کرده است. اما، ویو و منظره‌ اطراف تله کابین دلیل اصلی هر کدام از ما برای استفاده از این تفریح است. به خصوص اگر قصد ضبط ویدئو و ثبت خاطره هم داشته باشیم، زیبایی مناظر طبیعی اطراف تله کابین بسیار اهمیت دارد. به جرات می‌ توان گفت که تله کابین کیش که در همجواری سواحل خلیج فارس احداث شده است، از نظر زیبایی مناظر اطراف و جذابیت‌ هایی که دارد، کاملاً تک و ممتاز است. در این نقطه از کشور، زیبایی های خلیج فارس.را به شکلی متفاوت و آن هم از نمای بالا و البته از فاصله ای نزدیک شاهد هستید. 

در تله کابین کیش در یک سمت زیبایی های دریا و ساحل پیش روی شما قرار دارند و در طرف دیگر پوشش های گیاهی اطراف ساحل را نظاره‌ گر خواهید بود. بنابراین در تله کابین کیش به عنوان یک تفریح غیر آبی و آن هم هنگامی که در اوج هستید، از تماشای رنگ آبی خلیج فارس نیز نهایت لذت را خواهید برد. تفریح تله کابین کیش همواره در تایم های مختلف سال جذابیت خود را دارا است.و در زمان های خاص مانند هنگام غروب آفتاب جذابیت آن به اوج می رسد. تفریح تله کابین کیش در تمام فصل های سال و به لطف اعتدال شرایط آب و هوایی فعال است.و همیشه از مزایای آن می توان بهره مند شد. 

تفریح تله کابین در کیش

تله کابین کیش ضمن آنکه فاصله بسیار کمی با اسکله بزرگ تفریحی کیش دارد، مجهز به پیشرفته‌ ترین امکانات می‌ باشد. از این رو کاملاً ایمن بوده و امکان استفاده از آن برای تمامی اکیپ‌ ها و گروه‌ های گردشگری وجود دارد. مسافت تله کابین کیش چیزی حدود دو و نیم کیلومتر و از سواحل خلیج فارس تا بازار و مرکز خرید است. پیمودن این مسافت با سرعت نرمال و هیجانی حدود نیم ساعت طول می‌ کشد. ظرفیت هر کابین ۸ نفر است؛ بنابراین امکان تفریح‌ های خانوادگی و دورهمی‌ های دوستانه در آسمان خلیج فارس را نیز فراهم می‌ کند. در این تفریح افراد بدون هرگونه محدودیت سن و وزن یا قد و حتی کودکان خردسال و نوجوانان نیز می‌ توانند حضور داشته باشند. 

تونل باد کیش

تونل باد کیش در میان مجموعه تفریحات میکا مال کیش از اهمیتی خاص برخوردار است؛ چرا که هم ردیف هیجانی‌ ترین تفریح ها به شمار می‌ آید. تونل باد کیش درست همان جایی است که آرزوی دیرینه بسیاری از ما یعنی پرواز کردن به واقعیت تبدیل می‌ شود. این تفریح به عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ ترین تفریح‌ بشر ساز و حاصل آخرین دانش و تکنولوژی روز بشر، به راحتی زمینه پرواز کردن و قرار گرفتن انسان در اوج بدون دغدغه سقوط را فراهم می سازد. 

همانطور که از اصطلاح "تونل باد کیش" نیز بر می آید، این تفریح قسمتی تونل مانند است که در آن با کمک جریان کنترل شده باد می‌ توان کم کم از زمین جدا شد و ارتفاع گرفت. در حقیقت با این کار یک نیروی معادل با نیروی وزن به فرد وارد می‌ شود. در نتیجه جاذبه خنثی شده و با بیشتر شدن نیرو، شخص ارتفاع می‌ گیرد؛ تا جایی که در فاصله‌ ای بین زمین و آسمان قرار بگیرید. البته تجهیزات لازم برای این کار در اختیار شما قرار می‌ گیرند. بنابراین، نگران تنفس خود در زمان جریان باد نباشید. به واسطه لباس مخصوصی که در اختیار شما قرار می‌ گیرد، زمانی که در ارتفاع قرار می‌ گیرید می‌ توانید به اطراف خود نیز نگاه کنید. البته برای امتحان کردن این تفریح و گردش کاملاً متفاوت به شهامت کافی نیاز دارید. به عبارت دیگر، تونل باد برای علاقمندان به تفریح‌ های فوق هیجانی مناسب تر است. 

در تونل باد کیش به طور همزمان سه نفر می‌ توانند حاضر باشند.که البته یکی از آنها راهنما و دو نفر دیگر شرکت کننده و گردشگر هستند. بنابراین، حتی بدون تجربه قبلی نیز می توان پرواز کردن در تونل باد را امتحان کرد. کودکان برای استفاده از این تفریح باید بالای ۴ سال سن داشته باشند. همچنین، تمامی کسانی که دارای وزن بین ۲۰ تا ۱۴۰ کیلو هستند، به شرط نداشتن مشکلات نخاعی و مفصلی می‌ توانند در این تونل حاضر شوند. از آنجایی که تونل باد کیش در یک محیط داخلی و ساختمانی بنا شده است، در تمام طول سال پذیرای گردشگران سراسر کشور است. 

آیس رینک کیش

آیس رینک کیش

با وجود تفریح‌ های بسیار متنوعی که در مجموعه تفریحات میکا مال کیش وجود دارند، برخی فقط با تفریح‌ های ورزشی و از جمله آیس رینک کیش که نوعی اسکیت روی یخ است، ذوق زده می شوند. آیس رینک کیش در حقیقت یکی از رویایی‌ ترین و هیجانی‌ ترین تفریح‌ ها است که علاقه مندان با توجه به تجارب خود می توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. امروزه ورزش و تفریح آیس رینک کیش علی رغم جدید بودن بسیار محبوبیت پیدا کرده است. این تفریح در نوع خود بی نظیر می‌ باشد و بهترین نمونه آن را می توانید در تفریحات میکا مال کیش شاهد باشید.

پاتیناژ نام علمی تفریح آیس رینک کیش می باشد که در آن حرکات نمایشی مختلفی را بر روی زمین یخی می‌ توان انجام داد. برای این کار علاوه بر یک سالن مجهز به اندکی استعداد و مهارت قبلی نیاز است. این مکان تفریحی متشکل از یک زمین یخی ۱۸۰۰ متری در سالنی با زیربنای ۴۰۰۰ متر مربع است. 

این بخش از مجموعه میکامال کیش خود امکان برگزاری مجموعه‌ ای از تفریحات روی یخ و ورزش‌ های مرتبط را فراهم می سازد. از این رو بسیار سرگرم کننده بوده و لحظاتی خوش را برای حاضران به ارمغان می‌ آورد. اسکیت روی یخ مهمترین ورزشی است که  در آیس رینک کیش برگزار می‌شود. برای انجام این ورزش و تفریح علاوه بر آنکه تجهیزات کافی مانند کلاه ایمنی و زانوبند در اختیار شما قرار می‌گیرد،.در زمین بازی نیم ساعت به شما وقت داده می‌شود تا به تمرین و ورزش خود بپردازید. 

خرید آنلاین بلیط تفریحات میکامال

مجوز شرکت در تفریحات میکا مال کیش داشتن بلیط معتبر است که آسان‌ترین راه خرید آن، رزرو و خرید اینترنتی است. شاید تصور کنید که از روش‌های مختلف می‌توانید اقدام به خرید آنلاین بلیط تفریحات میکا مال کیش کنید،.در صورتی که جهت خرید مطمئن بلیط با قیمت تضمین شده، بهترین راهکار خرید از طریق سایت‌های معتبر است. 

کیش تک به عنوان اصلی‌ترین مرجع فروش اینترنتی بلیط تفریحات میکا مال کیش، بهترین شرایط خرید تضمین شده بلیط با قیمت‌های مناسب را برای شما فراهم آورده است.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان