تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

شیدا مقصودلو کیست؟

در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی شیدا مقصودلو

رویداد۲۴ شیدا مقصودلو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد.
شیدا مقصودلو فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

فعالیت حرفه‌ای شیدا مقصودلو در بازیگری

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی "قهرمان" آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های "چند تکه لغزان"، "لوله"، "آرش"، "تورنج" و "نشانی" نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

ازدواج و همسر شیدا مقصودلو

شیدا مقصودلو کیست؟

وضعیت ازدواج و همسر شیدا مقصودلو هنوز به طور دقیق مشخص نیست. در فضای مجازی، به او به عنوان همسر ایرانی ژوزه مورایس اشاره می‌شود. در ماه دی سال ۱۴۰۲، خبر‌هایی مبنی بر ازدواج این دو فرد منتشر شد.

شیدا مقصودلو، بازیگر سینما و تلویزیون، که چندی پیش ازدواج با سرمربی سپاهان و اختلاف سنی آن‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود، اکنون از کادوی ولنتاین همسر خارجی خود رونمایی کرده است. به مناسبت روز عشق، ژوزه مورایس (۵۸ ساله) برای همسر ایرانی خود یک عروسک خرس بزرگ به همراه گل خریده است.

شیدا مقصودلو کیست؟

ژوزه مورایس کیست؟

ژوزه مورایس، سرمربی فوتبال، در تاریخ ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵ در کشور پرتغال به دنیا آمد. او از دوران کودکی علاقه‌مندی به فوتبال داشت و در سن ۳۴ سالگی وارد عرصه حرفه‌ای مربیگری شد. وی تجربه‌های زیادی را در حین همکاری با جوزه مورینیو به عنوان دستیار کسب کرده است. این تجربه شامل همکاری با تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید، چلسی و اینتر میلان است.

او با قد ۱۷۶ سانتی‌متر، سال‌ها به عنوان یک هافبک فعالیت می‌کرد. در سن حرفه‌ای خود، او تجربه مربیگری در تیم‌های الهلال عربستان و چونبوک موتورز را به دست آورد. در حال حاضر، او به عنوان سرمربی تیم سپاهان مشغول به کار است.

خانواده ژوزه مورایس

ژوزه مانوئل فریرا ده مورایس (José Manuel Ferreira de Morais)، متولد ۵ مرداد ۱۳۴۴، در شهر لیسبون، پرتغال، در یک خانواده متوسط به دنیا آمد. وی اصالت آنگولایی دارد.

فوتبال حرفه ژوزه مورایس

فوتبال را ژوزه مورایس از دوران کودکی با بازی در تیم‌های محلی پرتغال آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۸۴، در سن ۱۹ سالگی، به تیم لیریا پیوست و تا سال ۱۹۸۶ در آنجا بازی کرد.

در سال ۱۹۸۶، در سن ۲۱ سالگی، به تیم دراگوس ده آلفرده پیوست و پس از دو سال عضویت در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم اتلتیک کلاب پیوست و تا سال ۱۹۹۰ در آنجا بازی کرد.

در نیم فصل ۱۹۹۰-۱۹۸۹، به مدت ۶ ماه به تیم پراینزه قرض داده شد.

سال ۱۹۹۰، در سن ۲۵ سالگی، به تیم پنافیل پیوست و سال ۱۹۹۱، در سن ۲۶ سالگی، از مستطیل سبز بازی خداحافظی کرد.

سوابق مربیگری ژوزه مورایس

فوتبال را ژوزه مورایس از دوران کودکی با بازی در تیم‌های محلی پرتغال آغاز کرد. سپس در سال ۱۹۸۴، در سن ۱۹ سالگی، به تیم لیریا پیوست و تا سال ۱۹۸۶ در آنجا بازی کرد.

در سال ۱۹۸۶، در سن ۲۱ سالگی، به عنوان سرمربی تیم جوانان تیم بنفیکا انتخاب شد و عملکرد خوبش در رده جوانان این تیم سبب شد تا سال ۱۹۹۹ سران باشگاه بنفیکا وی را در ۳۴ سالگی به عنوان سرمربی تیم دوم بنفیکا برگزینند و تا سال ۲۰۰۱ در این سمت مشغول به کار باشد.

سال ۲۰۰۱ در ۳۶ سالگی به عنوان سرمربی اشتوریل پرایا انتخاب شد و پس از یک سال از این تیم جدا شد و سکان هدایت تیم وستفالیا هرنه آلمان را به عهده گرفت.

پس از مدت کوتاهی از هدایت این تیم کناره گیری کرد و هدایت تیم درسدنر را بر عهده گرفت و تا پایان سال در این تیم مربی گری کرد.

سال ۲۰۰۳ در ۳۸ سالگی به عنوان دستیار ژوزه مورینیو در تیم اینتر میلان ایتالیا انتخاب شد و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ به ترتیب در تیم های رئال مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس به عنوان دستیار مورینیو مشغول به کار بود.

سال ۲۰۱۴ در ۴۹ سالگی به عنوان سرمربی تیم الشباب عربستان برگزیده شد ولی پس از یک سال از این تیم جدا شد و به عنوان دستیار به تیم چلسی بازگشت.

پس از عملکرد ضعیف مورینیو و اخراجش از چلسی، وی هم از این تیم جدا شد و طی یک سال سرمربی ری در تیم الشباب عربستان ۱ قهرمانی سوپرجام دشت کرد.

جوزه مورایس در تاریخ ۱۴۰۰، در سن ۵۷ سالگی، با یک قرارداد سه ساله به عنوان سرمربی تیم سپاهان اصفهان منصوب شد.

در رده‌بندی جهانی مربیان، ژوزه مورایس در موقعیت ۳۱ از بین برترین مربیان جهان قرار دارد.

در ادامه تصاویری از شیدا مقصودلو ببینید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
1
6
در واقع به نظر میاد میخواد شهروندی پرتغال رو بگیره.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
1
0
هیچ فقط خاک توسرش

ابروی هرچه ایرانی میبرن بخاطر پول همه کار میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
0
0
یه آهن پرست . تهشم مثل بقیشون طلاقه.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان