تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

بهترین عیدی برای مردان

حتما شما هم با این مشکل خرید هدیه برای مردان روبه‌رو شده‌اید مشکلی که به‌راستی وجود دارد و خریدن هدیه برای آن‌ها به‌راستی دشوار است.

بهترین عیدی برای مردان

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: همه ما تاکنون این جمله را بارها شنیده‌ایم که خریدن هدیه برای آقایان دشوار است و چیز زیادی نیست که بتوان برای آن‌ها خرید و اگرهم هست گران است و شاید نتوانیم آن‌ها را تهیه کنیم.

به گزارش رویداد۲۴ راستش را بخواهیم هدیه‌دادن به مردان چندان هم کار دشواری نیست. ما این را به شما ثابت می‌کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نخستین چیزی که باید درنظر بگیرید سلیقه و شخصیت مردیست که می‌خواهید برای اوهدیه بخرید. ما در این نوشته فهرستی از هدایایی که می‌توانید برای مردان تهیه کنید گردآورده‌ایم پس براساس شخصیت فردی که می‌خواهید به او هدیه دهید یکی از آن‌ها را گزینش کنید.

مچ‌بند یا ساعت هوش‌مند

اگر مردی دوست داشته باشد ساعت ببندد پس از مچ‌بند و یا ساعت هوش‌مند هم لذت می‌برد. داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت‌شان، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند. همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را به شما نشان می‌دهند. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند.

هدفون یا هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک ابزار خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تواند یک هدیه خاص برای آقایان باشد. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه‌ی گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند. علاوه بر این، آقایانی که ورزش می‌کنند، زیاد با تلفن صحبت می‌کنند یا زمان زیادی را پشت فرمان می‌گذرانند را می‌توان با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی دارد، حسابی خوشحال کرد. در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید . براساس بودجه‌تان می‌توانید تصمیم بگیرید.

ماشین اصلاح

از قدیم یکی از بهترین و کاربردی‌ترین هدایایی که می‌شد به یک آقا داد ماشین اصلاح است. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌توانید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدام را به آن‌ها هدیه دهید. اگر یک کادو برای تولد آقایانی تهیه می‌کنید که صورت خود را کاملا شیو می‌کنند و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواهند، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره‌ی صفر خریداری کنید.

لباس و کفش ورزشی

این روزها بسیاری از آقایان ورزش می‌کنند پس لباس و کفش ورزشی برای این گروه از آقایان بهترین گزینه وهدیه است. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسران و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستند و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهار تا شلوار ورزشی در کمدشان پیدا می‌شود. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است. اگر قصد دارید که یک هدیه گران‌قیمت برای آقایان بخرید، سویشرت گزینه‌ی بسیار خوبی است و همه‌ی آقایان جوان عاشقش هستند. اگر هم بخواهید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادوی درست و حسابی بدهید، شلوار ورزشی بهترین گزینه است.

کیف و کوله

از دیگر هدایای کاربردی که می‌توانید به یک آقا هدیه دهید کیف و کوله است. جالب این‌جاست که کیف برای آقایان با تیپ اسپرت و رسمی هر دو مناسب است. شما می‌توانید برای یک آقای جوان اسپرت‌پوش یک کوله و به یک آقای جاافتاده با شغلی خاص یک کیف چرمی دستی هدیه دهید. کیف پول هم در این گزینه از هدایا جای می‌گیرد.

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن از آن هدایاییست که بسیار رایج است. آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها در انتخاب عطر انتخاب پیچیده‌ای ندارند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها چیست؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند. برای انتخاب عطر برای هدیه به آقایان اول باید بودجه‌ای خود را درنظر بگیرید.

مسواک برقی

اگر مرد مورد نظر شما به بهداشت شخصی خود اهمیت زیادی می‌ دهد مسواک برقی گزینه‌ی خوبی برای عدیه‌دادن به اوست.

بهترین عیدی برای مردان

کتاب

اگر مرد موردنظرتان اهل کتاب است یکی از بهترین انتخاب‌ها را پیش رو دارید. کتاب هماره بهترین هدیه است پس می‌توانید کتابی که تازه به بازار آمده و یا جزو ژانرهای موردعلاقه مرد موردنظر شماست به او هدیه دهید.

هارد یا اسپیکر

در دنیای امروز داشتن هارد اکسترنال  یا یک اسپیکر قابل حمل همواره می‌تواند بهترین هدیه باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد. علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال نیاز دارند.

کارت هدیه

اگر فکر می‌کنید فرد مورد نظر شما نیاز بیش‌تری به پول دارد و یا سلیقه‌اش به اندازه‌ای خاص است که شاید نتوانید آن را تامین کنید کارت هدیه بهترین گزینه است. شما می‌توانید با نوشتن یک جمله علاقه و احترامتان را نشان دهید و به آقای مورد نظر وجه نقد به شکل کارت هدیه کادو بدهید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان