تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

ایده برای استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۳، رنگ سال ۲۰۲۴ توسط موسسه پانتون اعلام شد. نام رسمی این رنگ peach fuzz است. رنگ هلویی مخملی. این رنگ را نماد آرامش و خوش بینی می‌دانند و استفاده از آن در استایل‌های مختلف، می‌تواند باعث ایجاد طراوت و شادابی شود.

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

رویداد۲۴ مریم آیتی: هر ساله برند‌های مشهور و طراحان مطرح برای اعلام رنگ سال، بسیار کنجکاو هستند، زیرا انتخاب این رنگ می‌تواند در تعیین ترند‌های سال جدید در حوزه مد و لباس بسیار تاثیرگذار باشد.

در اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۳، رنگ سال ۲۰۲۴ توسط موسسه پانتون اعلام شد. نام رسمی این رنگ peach fuzz است. رنگ هلویی مخملی. این رنگ را نماد آرامش و خوش بینی می‌دانند و استفاده از آن در استایل‌های مختلف، می‌تواند باعث ایجاد طراوت و شادابی شود.

این رنگ جدید و متفاوت توانست غوغای زیادی در رسانه‌ها بر پا کند و به سرعت در بسیاری از رویداد‌های بزرگ اخیر مورد استفاده قرار گرفت. هر ساله با معرفی رنگ سال جدید، سوال بزرگ دیگری مطرح می‌شود که این رنگ با چه رنگ‌های دیگری ست می‌شود؟

دنیایی از رنگ‌ها وجود دارد که می‌توانید با کنار هم قرار دادن آنها، استایلی منحصر به فرد داشته باشید. در نتیجه می‌توان گفت در ترکیب رنگ‌ها و چیدمان یک پالت رنگی برای استایل، اندکی جسارت و خلاقیت نیاز دارید.

رنگ سال ۱۴۰۳ با نام هلویی مخملی، رنگی جدید به حساب می‌آید. در نگاه اول به نظر می‌رسد استفاده از این رنگ در استایل می‌تواند اندکی چالش برانگیز باشد. به همین دلیل مهم است که بدانید می‌توانید این رنگ خاص و جذاب را با چه رنگ‌هایی ست کنید.

پالت رنگ سال ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳

نکاتی برای خرید لباس عید

  • با مشخص کردن بودجه خود برای خرید لباس عید، می‌توانید با آرامش و اطمینان بیشتری به فروشگاه بروید و لباس‌هایی که دوست دارید را برای خودتان خریداری کنید. این روش به شما کمک می‌کند که علاوه بر خریدی لذت بخش، کنترل کیف پول خود را نیز در دست داشته باشید.
  • برای خرید لباس عید بهتر است قبل از شروع شلوغی‌های عید به فروشگاه بروید. در این زمان، فروشگاه‌ها کمتر شلوغ هستند و شما می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.
  • تهیه یک لیست خرید عید به شما کمک می‌کند تا خرید لباس خود را بهتر و مرتب‌تر انجام دهید. در این لیست، لباس‌هایی که نیاز دارید را به تفصیل بنویسید تا هنگام خرید هیچ چیز را فراموش نکنید و بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.
  • هر ساله یک رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود. در سال‌های مختلف، رنگ‌های متفاوتی به عنوان رنگ سال برگزیده می‌شوند. برای خرید لباس عید، می‌توانید به رنگ سال توجه کنید و لباس‌هایی با این رنگ یا با جزئیاتی از این رنگ انتخاب نمایید. این کار به شما کمک می‌کند تا به روز و مدرن به نظر برسید.
  • قبل از خرید لباس عید، بهتر است بدانید که به دنبال چه سبک لباسی هستید. آیا لباس‌های کلاسیک و رسمی را می‌پسندید یا سبک‌های مدرن و غیررسمی را ترجیح می‌دهید. این ایده نیز به عنوان راهنمای خرید لباس عید به شما کمک بسزایی می‌کند.
  • هر فرد دارای سلیقه و سبک مختص به خود است. بهتر است برای انتخاب مدل و سبک لباس عید خود، از کسی تقلید نکنید و به سلیقه خود وفادار باشید. برای این منظور، قبل از خرید لباس عید، به مدل‌ها و سبک‌های متناظر با سلیقه خود نگاه کنید و با انواع آن‌ها آشنا شوید. سپس، بر اساس سلیقه خودتان، لباسی را انتخاب کنید که با شخصیت شما همخوانی داشته باشد.
  • هنگام خرید لباس عید، به جنس و کیفیت لباس توجه کنید. لباس‌های با جنس خوب و کیفیت بالا، بیشترین کارایی را دارند و شما می‌توانید برای مدت طولانی از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که لباسی که انتخاب می‌کنید، از جنس باکیفیت و مرغوب است.

باید مطمئن شوید که لباس شما دوخت محکمی داشته و پارچه آن بی کیفیت نباشد. همچنین دکمه‌ها و زیپ‌های آن نیز باید محکم و روان باشند و درز لباس هم بدون هیچ گونه رفتگی، درست دوخته شده باشد.

  • در انتخاب لباس عید، به هوای محل زندگی خود توجه کنید. اگر هوا گرم است، لباس‌های خنک با جنس لطیف را انتخاب کنید تا در طول روز با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید. اگر هوا سرد است، لباس‌های گرم را انتخاب کنید تا شما را از سرما محافظت کند. به این ترتیب، می‌توانید با اطمینان لباس عید خود را انتخاب کرده و در هه شرایط آب و هوا احساس راحتی داشته باشید.
  • به کمدتان نگاهی بیندازید و ببینید که چه لباس‌هایی در آن دارید. سپس لباسی را بخرید که با حداقل دو مدل دیگر از لباس‌های کمدتان ست باشد.

ترکیب رنگ سال با رنگ‌های دیگر

رنگ سال ۱۴۰۳ یک رنگ روشن و شاد است.بهترین استایل عید نوروز را اینجا ببینید. 

ترکیب رنگ هلویی مخملی و زرشکی

رنگ سال ۱۴۰۳ یک رنگ روشن و شاد است. ترکیب آن با رنگ‌های تیره ایرادی ندارد. اما اگر طرفدار رنگ‌های تیره هستید، توصیه می‌کنیم یک رنگ خاص را انتخاب کنید. به این ترتیب استایلی شیک خواهید داشت.

رنگ زرشکی یک رنگ تیره و متفاوت است که می‌تواند به هر استایلی جلوه‌ای فوق العاده بدهد. این رنگ شیک مورد علاقه خانم‌های طرفدار استایل کلاسیک است. در نتیجه اگر این رنگ را در کمد خود دارید، به راحتی می‌تواند رنگ هلویی مخملی را به استایل خود برای سال جدید اضافه کنید. این رنگ گرم و دوست داشتنی، جلوه‌ای زیبا در کنار رنگ سال ۲۰۲۴ پیدا می‌کند. می‌توانید یکی از این دو رنگ را به عنوان رنگ اصلی و دیگری را در انتخاب رنگ اکسسوری‌ها در نظر داشته باشید.

به طور معمول، خانم‌های ایرانی از رنگ زرشکی برای انتخاب رنگ مانتو، شلوار یا شال استفاده می‌کنند. اگر مانتوی شما زرشکی است، توصیه می‌کنیم شال یا رنگ کیف خود را مطابق با رنگ سال جدید انتخاب کنید.

از آنجایی که رنگ هلویی رنگی چشمگیر است، اگر آن را برای آیتم اصلی استایل خود انتخاب می‌کنید، پیشنهاد می‌شود زیاده روی نکنید. به عنوان مثال، یک کت هلویی رنگ برای یک استایل تماما زرشکی کافی است. در ترکیب این رنگ با رنگ‌های تیره، محتاط باشید.

ترکیب رنگ هلویی مخملی و آبی

حتی اگر به رنگ آبی علاقه نداشته باشید، یقینا یک شلوار جین آبی در کمد خود دارید. در سال اخیر انواع دامن و کت جین نیز طرفداران بسیاری داشت. در نتیجه در حال حاضر تنها کافی است یک شومیز، کت یا حتی تی شرت با رنگ سال ۱۴۰۳ تهیه کنید. به این ترتیب یک استایل شیک و خوش رنگ خواهید داشت.

البته رنگ هلویی مخملی، با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های آبی ست می‌شود. شما می‌توانید با اضافه کردن آبی روشن به این رنگ، استایلی دخترانه و شاد داشته باشید.

 با رنگ آبی کاربنی می‌توانید استایلی پر انرژی و متفاوت برای خود بسازید. این ترکیب رنگی نه تنها در استایل روزمره و کژوال، بلکه در مهمانی‌ها نیز می‌تواند برای شما مناسب باشد.

البته به طور کلی، رنگ سال ۱۴۰۳ رنگی روشن و شاد و بسیار کاربردی برای استایل کژوال است. در واقع احتمالا در سال جدید، این رنگ را بیشتر بر تن دختر خانم‌های نوجوان و جوان می‌بینید. ترکیب این رنگ‌های فانتزی و روشن می‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد. در نتیجه اگر به استایل‌های مطابق مد روز و فانتزی علاقه دارید، از این ترکیب رنگی غافل نشوید.

ترکیب رنگ هلویی مخملی و سفید

به طور کلی توصیه می‌شود هر زمان ایده‌ای برای پوشیدن یک رنگ نداشتید، آن را با رنگ مشکی ترکیب کنید. برای رنگ‌های روشن، رنگ سفید جایگزین رنگ مشکی می‌شود.

هرچند که می‌توانید رنگ هلویی سال جدید را با رنگ مشکی نیز بپوشید. اما رنگ سفید انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. ترکیب رنگ سال ۱۴۰۳ با رنگ سفید، راحت‌ترین و امن‌ترین انتخاب ممکن برای استفاده از این رنگ ترند در استایل شما است.

انتخاب رنگ کیف و کفش مناسب برای رنگ‌های روشن و پاستلی مانند رنگ هلویی، همواره می‌تواند سخت باشد. شما می‌توانید این کار را با انتخاب رنگ سفید برای خود آسان کنید. کیف و کفش سفید کاملا برای ترکیب با این رنگ مناسب است. علاوه بر این می‌توانید آن را با رنگ‌های تیره، روشن و بژ نیز ست کنید. به این ترتیب رنگی بسیار کاربردی برای ست کردن با رنگ سال ۱۴۰۳ در اختیار خواهید داشت.

ترکیب رنگ هلویی مخملی و صورتی

رنگ سال ۱۴۰۳ شباهت زیادی به رنگ صورتی و نارنجی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید این رنگ دوست داشتنی را با رنگ صورتی و نارنجی نیز ست کنید. در واقع این سه رنگ در قسمت‌های مختلفی از یک طیف رنگی قرار دارند. در نتیجه کاملا با هم ست شده و ترکیبی بی نقص برای شما می‌سازند.

ترکیب این رنگ با رنگ صورتی، استایلی دخترانه و بامزه برای شما می‌سازد و حتی رنگ نارنجی می‌تواند استایل شما را هیجان انگیزتر نشان دهد.

صورتی روشن، صورتی باربی، صورتی اکلیلی و نئونی و… طیف‌های مختلفی از این رنگ را می‌توانید در استایل خود استفاده کنید. بهترین رنگ اکسسوری برای این استایل، رنگ طلایی است. مخصوصا اگر بنا داشته باشید با آن، راهی میهمانی شوید.

ترکیب رنگ هلویی مخملی و رنگ‌های کرم و بژ

یکی از رنگ‌های پرطرفدار سال‌های اخیر که می‌توانید با رنگ هلویی ترکیب کنید، طیف رنگی بژ است. از رنگ کرم تا بژ و انواع قهوه ای، قابل ست شدن با رنگ هلویی را دارند. به طور کلی، رنگ‌های خانواده قهوه‌ای روشن و بژ، رنگ‌هایی خنثی به حساب می‌آیند. در نتیجه برای استفاده از آن در استایل‌های مختلف دچار مشکل نخواهید شد.

اگر شخصیت محتاطی در لباس پوشیدن دارید، اما مشتاق هستید از رنگ سال ۱۴۰۳ در استایل خود بهره ببرید، ترکیب آن با رنگ‌های بژ می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. سعی کنید آیتم‌های اصلی به رنگ بژ، قهوه‌ای یا کرم انتخاب کنید. در نتیجه باید تنها یکی از لباس‌های شما رنگ هلویی داشته باشد. البته اگر شخصیت ساختارشکنی دارید، می‌توانید این ترتیب را برعکس نمایید و شیک و متفاوت به نظر برسید.

استایل مونوکروم با رنگ هلویی مخملی

اگر اهل ساده پوشی هستید و به دنیای ترند‌ها علاقه دارید، یک استایل مونوکروم با رنگ سال ۱۴۰۳ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رنگ دوست داشتنی را اگر با خودش ترکیب نمایید، استایلی بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت.

استایل مونوکروم، استایلی است که در آن تنها از یک رنگ یا طیف‌های مختلف و مشابه یک رنگ استفاده می‌شود. اگر مایلید جسارت و سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، این استایل می‌تواند برای شما مناسب باشد. انتخاب اکسسوری‌های ظریف و طرحداری که از این رنگ در طراحی آن استفاده شده است، می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

در نگاه اول به نظر می‌رسد داشتن یک استایل سرا پا یک رنگ، ساده و آسان است. اما در واقعیت نیاز است شما با دنیای فشن، استایل و رنگ پوست خود کاملا آشنا باشید. پوشیدن لباس‌های یکدست با یک رنگ، نیاز به جسارت و البته اطلاع از ترند‌های روز دارد.

توصیه می‌شود اگر رنگ سال ۱۴۰۳ را برای استایل مونوکروم خود انتخاب می‌کنید، از پارچه‌های مختلف غافل نشوید. پوشیدن لایه‌های مختلف لباس با جنس پارچه‌های متفاوت، می‌تواند استایل مونوکروم شما را بسیار خاص و متمایز نماید.

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

ترند‌های جدید مانتو‌های دخترانه برای عید

مانتو‌های اورسایز

مانتو‌های اورسایز یکی از ترند‌های محبوب سال ۱۴۰۳ هستند که برای دختران با هر سایزی مناسب هستند. این مانتو‌ها ظاهری راحت و آزاد دارند و می‌توانند با انواع شلوار، دامن و پیراهن ست شوند.

مانتو‌های طرح‌دار

مانتو‌های طرح‌دار نیز یکی دیگر از ترند‌های محبوب سال ۱۴۰۳ هستند که می‌توانند ظاهری جذاب و منحصر به فرد ایجاد کنند. این مانتو‌ها را می‌توانید با شلوار یا دامن ساده ست کنید تا طرح مانتو بیشتر به چشم بیاید.

اگر اندامی درشت دارید، بهتر است از مانتو‌های ساده و بدون طرح استفاده کنید. اگر اندامی لاغر دارید، می‌توانید از مانتو‌های طرح‌دار و رنگی استفاده کنید.

مانتو‌های مینیمال

مانتو‌های مینیمال نیز یکی دیگر از ترند‌های سال ۱۴۰۳ هستند که ظاهری ساده و شیک دارند. این مانتو‌ها برای دخترانی که به سادگی علاقه دارند گزینه مناسبی هستند.

مانتو کتی

کت‌های ساده کت‌هایی هستند که از گذشته طرفدار بسیار زیادی داشته اند و هیچ گاه از مد نخواهند افتاد. کت‌های ساده و تک رنگ باعث می‌شوند شما به راحتی بتوانید هر شلوار و شال یا هر اکسسوری را به راحتی با آن ست کنید.

رنگ‌های شاد و زنده

رنگ‌های شاد و زنده همیشه برای عید مناسب هستند و می‌توانند حال و هوای خوبی به شما بدهند. در سال ۱۴۰۳، رنگ‌هایی مانند زرد، سبز، آبی و صورتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به عبارتی مد هستند.

استایل سر تا پا جین

جین همیشه و هر ساله مورد توجه زن و مد بوده. جین‌ها مثل قانون نیوتون هستند هیچگاه از بین نمیرن، بلکه تنها از شکلی به شکل دیگر در می‌آیند. امسال میتوانید سر تا پا استایل جین بزنید و با خیال راحت از زیباییش لذت ببرید.

اگر قد کوتاهی دارید، با محدودیت‌های بیشتری روبه‌رو هستید و همین محدودیت‌ها حتی در انتخاب جین نیز خود را نشان می‌دهند. شلوار‌های دمپاگشاد، کیف‌های بزرگ، مانتو‌هایی با طرح‌های افقی و بسیار شلوغ به هیچ عنوان انتخاب شایسته‌ای برای شما نخواهد بود.

انواع پارچه‌های جذاب در سال ۱۴۰۳

پارچه ژاکارد

پارچه‌های مختلفی را می‌توانید در میان مدل‌های پارچه ژاکارد مجلسی ببینید. انواع پارچه ژاکارد پفکی، ترک، تافته، لمه و ابریشم جزو پارچه‌های ژاکارد مجلسی به حساب می‌آیند. وجه اشتراک بیشتر این پارچه ها، الیاف درخشانی است که در تولید آن‌ها به کار رفته است. در واقع درخشش زیبایی که الیاف لمه و سیم مختلف به این پارچه‌ها بخشیدند، آن‌ها را تبدیل به پارچه مجلسی کرده است.

شما می‌توانید با این مدل‌های منحصر به فرد و فوق العاده، انواع لباس مجلسی و مانتو را طراحی کنید.

پارچه پولکی

اگر در میان پارچه‌های عید ۱۴۰۳ به دنبال پارچه‌ای مجلسی و کاربردی هستید، به شما پارچه پولکی را پیشنهاد می‌کنیم. شکی نیست که پارچه پولکی یک پارچه کاملا مجلسی است. از این پارچه بیشتر در طراحی لباس شب استفاده می‌شود. زیرا درخشش پولک‌های آن در مهمانی‌های شبانه بیشتر خود را نشان می‌دهد.

تنها کافی است یک مدل مناسب از میان مدل‌های متنوع پارچه پولکی انتخاب کنید. با یک پارچه پولکی ریز و سبک، می‌توانید یک شومیز مجلسی و البته کاربردی داشته باشید. با توجه به سلیقه خود، می‌توانید این شومیز را با شلوار پارچه‌ای یا دامن در مهمانی‌ها بپوشید.

پارچه دانتل کتان

طراحان لباس و خانم‌های خوش سلیقه معمولا به دنبال پارچه‌های خاص هستند. یکی از پارچه‌های خاصی که می‌توانیم در میان پارچه‌های عید ۱۴۰۳ به آن اشاره کنیم، پارچه دانتل کتان است.

دانتل در خانواده تور‌ها قرار دارد و به عنوان یک پارچه مجلسی شناخته می‌شود. البته پارچه دانتل کتان به دلیل داشتن الیاف پنبه‌ای و مات، می‌تواند در استایل کژوال نیز کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال، این پارچه یکی از پرطرفدارترین پارچه‌ها برای استفاده به عنوان خرجکار است. شما حتی می‌توانید از آن برای تزئین لباس‌های اسپرت مانند کت‌های جین نیز استفاده نمایید. علاوه بر این، این پارچه گزینه‌ای پرطرفدار برای دوخت مانتو‌های مجلسی است.

اگر به دنبال پارچه‌ای هستید که بتوانید با آن شومیز‌های رسمی و شیک بدوزید، پارچه دانتل کتان می‌تواند برای شما مناسب باشد. این پارچه گزینه‌ای عالی برای دوخت پیراهن‌های دخترانه نیز به حساب می‌آید. اگر مایلید مانتو‌های خود را با آن تزئین کنید، باید بدانید این پارچه با طیف گسترده‌ای از پارچه‌های کرپ، نخی و ژاکارد ست می‌شود.

پارچه وال خامه دوزی

قصد داریم پارچه‌ای سبک، خنک و زیبا به شما معرفی کنیم. اگر اندکی خلاق باشید می‌توانید دنیایی از لباس‌های راحت، شیک و کاربردی را با این پارچه برای خود طراحی کنید. روز‌های عید را تماما در دید و بازدید نمی‌گذرانید، در نتیجه نیاز به لباس‌های جذاب، اما راحت نیز خواهید داشت. مخصوصا اگر قصد سفر در این تعطیلات را داشته باشید یا میزبان مهمانان متعدد شوید.

پارچه وال خامه دوزی یکی از بهترین پارچه‌هایی است که می‌توانید از پوشیدن آن در بهار و تابستان لذت ببرید. این پارچه می‌تواند نقش یک پیراهن ساحلی شیک را برای شما در سفر داشته باشد. علاوه بر این می‌تواند شومیزی مناسب دورهمی‌های نیمه رسمی برای شما بسازد.

پارچه وال خامه دوزی با داشتن زمینه وال و طرح‌های زیبا و ظریف، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای دوخت مانتو‌های خنک است. شما می‌توانید با این پارچه انواع مانتو‌های کوتاه و بلند، نیمه رسمی و عروسکی را برای خود بدوزید.

به طور کلی می‌توان گفت اگر طرفدار استایل راحت و کژوال هستید، این پارچه می‌تواند گزینه‌ای محبوب و همیشگی برای شما باشد. اگر به پارچه‌های طرحدار علاقه دارید، پارچه وال خامه دوزی طرحدار را فراموش نکنید. این پارچه را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی دربازار مشاهده کنید.

پارچه کرپ کنزو

این پارچه برای تمام خانم‌های طرفدار استایل رسمی و اداری، بسیار محبوب و شناخته شده است. به طور کلی، پارچه کرپ، یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌ها در هر فصلی است. پارچه کرپ کنزو نیز با توجه به کیفیت و ایستایی که دارد، در صدر لیست این پارچه‌های پرفروش قرار می‌گیرد.

 پارچه کرپ کنزو، ساده و تک رنگ است. البته اگر اندکی درخشش نیاز دارید، می‌توانید از پارچه کرپ کنزو لمه استفاده کنید. اما در نهایت این پارچه معمولا بهترین گزینه برای طراحی و دوخت مانتو‌های مجلسی است.

بسیاری از خانم‌های جوان و میانسال، ترجیح می‌دهند مانتویی ساده، با ایستایی عالی و چروک پذیری اندک بر تن کنند. پارچه کرپ کنزو می‌تواند تمام نیاز‌های شما را برطرف نماید. مخصوصا که از الیاف فوق العاده‌ای تولید می‌شود و دوام بسیار بالایی دارد.

این پارچه تنفس پذیری بالایی دارد و می‌توانید از آن در دوخت کت و شلوار، کت و دامن، شومیز، شلوار و دامن‌های تک بهره ببرید. این پارچه به آسانی با پارچه‌های طرحدار ترکیب شده و می‌توانید از انواع کرپ، دانتل و گیپور برای تزئین آن استفاده کنید.

پارچه مخمل سوزن دوزی

پارچه مخمل سوزن دوزی، پارچه‌ای نفیس و زیبا مخصوص خانم‌های خوش سلیقه است. طراحی این پارچه بی نظیر است و ترکیب مخمل و نخ‌های رنگی، جلوه‌ای فوق العاده در آن ساخته است. این پارچه زیبا و متنوع برای دوخت لباس‌های مختلفی به کار می‌رود. استفاده از آن نیز محدودیت سنی ندارد. در نتیجه اگر یک خانم میانسال هستید، می‌توانید با آن یک مانتوی بلند داشته باشید. برای خانم‌های جوان مانتو‌های کتی کوتاه می‌تواند انتخاب جذابی برای دید و بازدید عید باشد.

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

استایل زنانه در عید ۱۴۰۳

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان