تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

لیست علی مطهری چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

علی مطهری درباره انتشار لیست انتخاباتی از سوی جریان حامی وی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یک لیستی به نام صدای ملت تدوین شده و رو به کامل شدن است، فکر کنم تا چهارشنبه کامل و روز پنجشنبه ان‌شاالله رونمایی می‌شود.

لیست علی مطهری چه زمانی رونمایی خواهد شد؟
رویداد۲۴ علی مطهری کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره انتشار لیست انتخاباتی از سوی جریان حامی وی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یک لیستی به نام صدای ملت تدوین شده و رو به کامل شدن است، فکر کنم تا چهارشنبه کامل و روز پنجشنبه ان‌شاالله رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی مطهری را در ادامه می‌خوانید:

ملاک ما اعتدال، عقل‌گرا بودن، شعار زده نبودن بوده و این که افراد تعصب جناحی نداشته باشند و دنبال اصلاح امور کشور باشند و افراد اگر وارد مجلس شدند، به دنبال این نباشند که حالا حتما دوره بعدی هم وارد شوند، بتوانند حرف خودشان را بزنند. آنجایی که باید وارد شوند و افراد حر و آزاده‌ای باشند و این‌طور نباشند از ترس رد صلاحیت خیلی جا‌ها کوتاه بیایند و حرف نزنند.


بیشتر بخوانید: جواد امام: بیانیه روزنه گشا هیچ ارتباطی با جبهه اصلاحات ندارد


اگر مردم خوب رأی دهند سعی می‌کنیم چنین افراد و گروه و فراکسیونی تشکیل شود و بتوانیم یک تغییری در اوضاع مجلس انجام دهیم و طبعا تغییری در وضع کشور و اصلاح امور بهتر انجام خواهد شد. ما تلاش خودمان را خواهیم کرد، بستگی به شرکت و نظر مردم دارد، مردم هر مقدار بیشتر در انتخابات شرکت کنند، این گونه افراد بهتر انتخاب می‌شوند. یعنی مشارکت هرچه بالاتر باشد این افراد بهتر رأی می‌آورند مشارکت پایین باشد، ممکن است یک گروه خاص صرفا رأی بیاورند.

مردم یک سختی‌های غیرضروری را تحمل می‌کنند که می‌تواند رفع شود و تحریم‌ها و تعلل ما در برخی از فرصت‌ها باعث شده است این مشکلات از جمله گرانی‌ها همچنان ادامه داشته باشد. اگر یک گروه معتدل و عاقلی وارد مجلس شوند به نظر من خیلی از رویه‌ها می‌تواند تغییر کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
1
0
اصلا انتخابات مهمه !! که کی لیست میده کی اعتلاف میکنه مهم باشه ولمون کن بابا ما فکر و ذکرمون اینه امروز چه خاکی بسرمون کنیم اجاره خونه رو چکار کنم پول سرویس مدرسه بچه ام رو چجوری جور کنم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان