تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

فعال سیاسی اصولگرا: مجلس آینده هم در دست نیرو‌های انقلابی خواهد بود

حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه گفت: طبیعتا انتظار از مجلس انقلابی بالاتر از این حرف‌ها است. انتظار مردم این است که بتوانیم مشکل گرانی و بیکاری را حل کنیم. اما این‌ها مشکلات پیچیده‌ای است که قطعا امکان آنکه با یک مجلس بر همه این مشکلات غلبه کنیم نیست.

انتخابات مجلس

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا؛ حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که آخرین اقدامات حزب موتلفه در انتخابات به چه صورتی است، گفت: تقریبا پیشنهادات ما برای ائتلاف‌ها مشخص شده است و با ائتلاف‌ها در حال مذاکره هستیم. چون مسئولیت تبلیغات انتخاباتی مجلس خبرگان به عهده حزب مؤتلفه گذاشته شده است و بخش زیادی از انرژی‌مان را برای فعالیت انتخابات خبرگان گذاشتیم که در آن زمینه کار سراسری را انجام دهیم.

وی افزو: در کنار آن، پیشنهاد‌های خودمان را در تهران به ائتلاف‌ها ارائه می‌دهیم که در استان‌ها و شهرستان‌ها تقریبا هماهنگی بین ائتلاف‌ها در حال صورت گرفتن است، اما در مورد کاندیدا‌هایی که در ائتلاف‌ها نمی‌گنجند ممکن است با رضایت آن‌ها اسامی را به صورت مستقل در سطح کشور اعلام کنیم. اما در تهران فعلا تا جایی که ممکن است با ائتلاف‌ها هماهنگی و تبادل‌نظر کرده و پیشنهاد‌ها را مطرح می‌کنیم. اگر افرادی که حضور آن‌ها را در مجلس مفید می‌دانیم در این ائتلاف‌ها قرار نگرفتند، تا سه‌شنبه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: محسن رضایی: گل سر سبد ۴۵ سال امنیت ایران، انتخابات است


ترقی در پاسخ به این سوال که آیا با شورای ائتلاف برای تهیه لیست به نتیجه خواهید رسید، گفت: در حال مذاکره هستیم، چون آن‌ها الان به ۶۰ نفر رسیدند که باید تک به تک بررسی شوند تا به لیست واحد برسند. این موضوع به زمان نیاز دارد تا تعداد آنان کمتر شده و به لیست واقعی برسد. این موضوع ظرف امروز و فردا انجام می‌شود. 

ترقی در پاسخ به این سوال که ترکیب مجلس آینده به چه صورت خواهد بود، گفت: فکر می‌کنم دوره آینده مجلس آینده باز هم در دست نیرو‌های انقلابی است و یک اقلیت موثری هم حضور خواهند داشت. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
بنظر نیروهای انقلابی عنوان درستی نیست بهتره بگیم بی سواد های تندرو و رانت خوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
باید برای رضایتمندی مردم درهمین مدت کوتاه گامهای واقعی برداشت حتی اگر به قیمت برداشت از صندوق های ذخیره ارزی برای بهبود معیشت مردم باشداگر مسئولین نظام خواسته های اکثریتی که دررای گیری شرکت کرده اند را نادیده بگیرند وبا همین رای کسانی که از حفظ وضع موجود سود می برند مجلس ودولت تشکیل دهند آن وقت دراینصورت دیگر ایران مصداق واقعی کشور در اشغال خواهد بود
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
یعنی ادامه بدبختی - نا امیدی - گرانی- دعوا با همه مردم دنیا - تحمیل نظر های افراطی عده ای قلیل بر اکثریت مردم ناراضی- تصویب لوایح ضد مردمی - یعنی شاسی بلند و حقوق 250 میلیون تومانی و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
چشمتون روشن .کیف کنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان