تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵

افزایش 19 درصدی اعتبارات معاونت زنان و خانواده رئیس جمهوری

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد که اعتبارات این معاونت در لایحه بودجه سال 96 نزدیک به 19 درصد افزایش یافته است. اعتبارات معاونت زنان و خانواده رئیس جمهوری حدود 19 درصد افزایش یافت
رویداد۲۴معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد که اعتبارات این معاونت در لایحه بودجه سال 96 نزدیک به 19 درصد افزایش یافته است.
اعتبارات معاونت زنان و خانواده رئیس جمهوری حدود 19 درصد افزایش یافت

اطهره نژادی افزود: این معاونت برای لایحه بودجه سال آینده 151 میلیارد و 443 میلیون ریال اعتبار پیش بینی کرده است که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی در قالب برنامه های وظیفه ای معاونت زنان مطابق برنامه های امسال برای اجرای طرح هایی همچون طرح های آماری هزینه می شود.

وی یادآورشد: بودجه امسال معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری 128 میلیارد ریال بوده که در برگیرنده برنامه های ارتقای توانمندی های زنان، تحکیم بنیان خانواده، حمایت از تشکل ها و مشارکت های اجتماعی زنان و جوانان و برنامه های پژوهشی کاربردی است.

نژادی ادامه داد: در قالب این برنامه ها، طرح هایی از جمله طرح تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده ها با گستره اجرای ملی در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر این برنامه ها، دستاوردهای حاصل از برگزاری نشست های منطقه ای، آموزش همکاری های شبکه ای سازمان های غیردولتی و طرح هایی برای حمایت از کارهای مشارکتی سازمان های مردم نهاد در دستور حمایت قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در این گونه طرح ها،‌ چند سازمان مردم نهاد حوزه امور زنان و خانواده با تقسیم کار تخصصی، هدفی را دنبال می کنند و نظارت بر اجرای طرح های پیشنهاد شده در سطح استانی و ملی به ترتیب برعهده مدیران کل امور بانوان استان ها و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان