تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

اولتیماتوم پرسپولیس به کویتی‌ها؛ سراغ فیفا می‌رویم!

باشگاه پرسپولیس فرصت یک روزه به باشگاه پیشین عبدالکریم حسن برای صدور مجوز بازی‌اش در لیگ برتر ایران با پیراهن این تیم داد.

اولتیماتوم پرسپولیس به کویتی‌ها؛ سراغ فیفا می‌رویم!

رویداد۲۴ باشگاه «الجهرا کویت» هنوز مجوز حضور عبدالکریم حسن مدافع جدید پرسپولیس را در سامامه نقل و انتقالاتی فیفا صادر نکرده است تا مدافع قطری سرخپوشان همچنان وضعیت نامشخصی برای بازی با ذوب آهن اصفهان داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس هم برای حل این مشکل به باشگاه کویتی اعلام کرده است تنها ۲۴ ساعت فرصت صدور این مجوز را می‌دهد در غیر این صورت به طور قانونی سراغ فیفا رفته و از این نهاد بین‌المللی برای ثبت قرارداد مدافع جدید خود استفاده می‌کند.

از این رو مدافع تازه وارد سرخ‌ها در صورت صلاحدید کادر فنی پرسپولیس می‌تواند اولین حضورش در لیگ برتر ایران را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تجربه کند. شایان ذکر است اوستون ارونوف دیگر مهاجم خارجی تازه وارد این تیم با توجه به صدور کارت بازی اش هیچ مشکلی برای بازی در پرسپولیس ندارد و تیمش را در سفر به اصفهان همراهی خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه نهم اسفندماه در هفته هجدهم لیگ برتر برگزار می‌شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان