تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

میرلوحی: مجلس یازدهم شروع اقدامات خالص سازی بود/ نمی‌توان توقعی جز طرح حجاب و صیانت داشت

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم شروع اقدامات خالص سازی بود برهمین اساس هم نمی‌توان از آن‌ها توقع طرح‌هایی به جز حجاب و عفاف و صیانت داشت.

میرلوحی: مجلس یازدهم شروع اقدامات خالص سازی بود/ نمی‌توان توقعی جز طرح حجاب و صیانت داشت
رویداد۲۴ سید محمود میرلوحی، چهره سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت، در رابطه با ارزیابی خود از شرایط انتخابات اظهار کرد: فضای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به قطع زمهریر خواهد بود و این موضوع از چهره شهر‌ها هم واضح است. در همه سال‌ها در ایام انتخابات چهره کشور بشاش و متفاوت بود، اما امسال هیچ شور و نشاطی در مردم وجود ندارد.

به گزارش منیبان، بخش‌هایی از گفت وگوی میرلوحی را در ادامه می‌خوانید:

تکلیف اصلاح‌طلبان که مشخص است و نمی‌توانند حضور گسترده‌ای در لیست‌های انتخاباتی داشته باشند، اما اصولگرایان هم هیچ تلاشی برای تبلیغات و دعوت مردم برای مشارکت گسترده نمی‌کنند.

هیچ امکانی برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات وجود ندارد، همه امکانات کشور برای اینکه خالص‌سازی صورت بگیرد به کار گرفته شده و اصولگرایان تندرو هم با خیال راحت بدون تبلیغات، منتظر ورود به ساختمان بهارستان هستند.

مجلس یازدهم شروع اقدامات خالص سازی بود برهمین اساس هم نمی‌توان از آن‌ها توقع طرح‌هایی به جز حجاب و عفاف و صیانت داشت.

در برخی مراکز تصمیم گیری قدرت درحال حاضر فقط اقشاری خاص حضور دارند که مجلس یازدهم و خبرگان از جمله آن‌ها است.

همه طرح‌ها و لوایح مجلس یازدهم باعث دردسر مردم شده است، شعار مجلس یازدهمی‌ها اقتصادی بود، اما هیچ تصمیمی در این رابطه نداشتند.

سه سال است که کشور بدون برنامه اداره می‌شود. برنامه هفتم هنوز در این مجلس نهایی نشده و این مجلس، ضعیف‌ترین است. مجلس یازدهم از ابتدا هم پشتوانه مردمی را به همراه نداشت و کسب رای میلیونی برای آن‌ها شوخی است.

منبع: منیبان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود میرلوحی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
1
2
شوخی نیست دروغ است مانند همه چیز این نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
موضوعی از حجاب مهمتر نیست بی‌حجابا علف هرزن که باید چیده بشن دلیلی نمیبینم تو جمهوری اسلامی کسی با خیال راحت بی‌حجاب بگردن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان