تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

لیست استقلال با این بازیکن تکمیل می‌شود

لیست استقلال با یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای بازی با پرسپولیس تکمیل می‌شود.

بازیکنان استقلال تهران

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: فرصت نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسید و حالا تیم‌ها باید با سرمایه‌هایی که در اختیار دارند، هفته‌های باقیمانده لیگ برتر و البته جام حذفی را به سرانجام برسانند، ولی شرایط استقلال با برخی تیم‌ها از یک جهت متفاوت است. آن‌ها با وجود تمام شدن فرصت نقل و انتقالاتی همچنان این بخت را دارند که یک مهره جدید به خدمت بگیرند و آن را در اختیار جواد نکونام بگذارند تا به لحاظ نیروی انسانی شرایط مطلوبتری داشته باشد.

طبق قانون استقلال الان می‌تواند یک بازیکن جدید به خدمت بگیرد و آن را وارد فهرست نفرات خودش بکند، اما جذب این بازیکن دو شرط مهم دارد. استقلال این اجازه را دارد که یک بازیکن جدید به لیست نفرات خودش اضافه کند، ولی این مهره اولاً باید بازیکن آزاد باشد و الان با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد و در ثانی، حتماً شرایط سنی زیر ۲۳ سال را احراز کند.


بیشتر بخوانید: خطر حذف بازیکنان استقلال در مصاف با پرسپولیس


یکی از مسئولان باشگاه با تایید این مسئله به خبرورزشی می‌گوید: «ما می‌توانیم بازیکن بخریم، ولی حتماً باید زیر ۲۳ سال و البته بازیکن آزاد باشد. لیست ما برای یک بازیکن با چنین مشخصاتی جای خالی دارد و اتفاقاً پیگیر آن هم هستیم. الان نمی‌توانم بگویم که حتماً شرایط برای اینکه قبل از جدال با پرسپولیس چنین فردی را جذب کنیم، فراهم خواهد شد یا خیر، ولی باشگاه با هماهنگی کادرفنی قضیه را جلو می‌برد.»

از قرار معلوم چند بازیکن خارجی زیر ۲۳ سال مد نظر استقلالی‌ها هستند و البته یکی، دو مهره داخلی هم مورد توجه قرار گرفته‌اند. استقلال ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و باید دید تا قبل از دربی آخرین سهمیه، لیست خودش را نیز پر می‌کند یا نه؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان