تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

میرسلیم: نباید نگران تندروی مجلس دوازدهم باشیم/ تبلیغات انتخابات معمولا شعاری است

مصطفی میرسلیم گفت: نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می‌شود، ولی در خود مجلس که افراد وارد می‌شوند با واقعیت‌های که بر کشور حاکم است مواجه می‌شوند که آن‌ها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری‌های عقلایی می‌کند.

مصطفی میرسلیم
رویداد۲۴ مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با هشدار‌ها در مورد حضور نمایندگانی تندرو و از یک جریان خاص در مجلس دوازدهم، گفت: اگر به ترکیب مجلس فعلی دقت کنیم می‌بینیم افرادی تندرو در این مجلس هم بودند، ولی جوی بر کل مجلس حاکم بود که آن‌ها را مهار کرد و در مجلس آینده هم نباید نگران این تندرو‌ها باشیم چراکه همواره اقلیت با مطالبی که عنوان می‌کنند برای اکثریت راهگشا می‌شوند که تصمیم گیری‌های کاملتری داشته باشند.

به گزارش عصر ایران بخش‌هایی از گفت و گوی میرسلیم را در ادامه می‌خوانید:

بنابراین نباید نگران این بود که چندنفر در مجلس آینده تندروی کنند و چند نفر محافظه کار باشند. هنگامی که تبلیغات انتخابات است یکسری مسائل به صورت شعاری مطرح می‌شود، ولی در خود مجلس که افراد وارد می‌شوند با واقعیت‌های که بر کشور حاکم است مواجه می‌شوند که آن‌ها را وادار به اتخاذ تصمیم گیری‌های عقلایی می‌کند و این تندرو‌ها نیز با ورود به مجلس قطعا باید متناسب با واقعیت‌های کشور تصمیم گیری کنند.

بعید نیست که این آقایان کرسی ریاست و هیات رئیسه را بدست بیاورند.

آقای قالیباف در انتخابات مجلس یازدهم رای اول تهران را داشت در انتخابات مجلس دوازدهم رأی‌اش افتاده است و خیلی از کمتر پنجاه درصد شده است که البته مقداری به تعدد فهرست‌ها برمی گردد، ولی به نظر می‌رسد وی رقیبانی برای کرسی ریاست داشته باشد که البته مجموعه نمایندگان باید در این زمینه تصمیم گیری کنند که چه کسی برای احراز ریاست مجلس شایسته است.

به هر حال پایداری‌ها در مجلس فعلی هم کاندیدا برای ریاست داشتند، ولی رای نیاورد و دور از انتظار نیست که برای مجلس آینده هم کاندیدای ریاست داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
علناً و رسماً به همتون گفت : " دروغگو "
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان