تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

در آستانه بازی دربی؛ مدافع پرسپولیس راهی گرجستان شد

آنچه دیده و شنیده می‌شود بازیکن ستاره پرسپولیس به گرجستان رفته است. تلاش بر این است که مدافع سرخ‌ها در بازی با مصاف استقلال تهران حضور داشته باشد.

پرسپولیس تهران

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: گفته می‌شود گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس که راهی گرجستان شده است، در دربی غایب خواهد بود.

در دربی برگشت صحبت از این است که دو تیم ستاره‌های خارجی و پنالتی زن خود را در اختیار نخواهند داشت. البته غیبت کوین یامگا در این بازی قطعی است. او به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم از لیست استقلال خارج شده و گولسیانی هم راهی گرجستان شده است. اما در مورد عدم حضور مدافع گرجی در دربی تردید‌هایی وجود دارد. به این خاطر که گولسیانی برای زدن آمپول مخصوص به زانویش راهی گرجستان شده است و با تزریق این آمپول بار دیگر شرایط بازی در ترکیب تیم پرسپولیس را به دست خواهد آورد و به نظر به دربی می‌رسد.


بیشتر بخوانید: واکنش افشاریان به حضور داور زن در دربی پایتخت؛ داوران انتخاب شده‌اند


گولسیانی در گذشته از هر دو پا دچار پارگی رباط شده است و هر ازگاهی به زانویش یک آمپول مخصوص تزریق می‌کند تا شرایط بازی به دست بیاورد. بنا بر خبر‌های رسیده این بازیکن به بازی دربی می‌رسد و در تلاش است با بهبود شرایط خود پرسپولیس را در حساس‌ترین بازی دور برگشت تنها نگذارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان