تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

حواشی دیده نشده از محرومیت کنعانی زادگان

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس باور می کرد که دربی تهران را از دست داده است.

حواشی دیده نشده از محرومیت کنعانی زادگان

رویداد۲۴ پرسپولیس در یک بازی جذاب و دیدنی و درحالی که دوبار از فولاد عقب افتاد،در نهایت موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست دهد و ۳ امتیاز با ارزش را قبل از دربی بگیرد. با وجود کسب این پیروزی شیرین، یک اتفاق تلخ هم برای پرسپولیسی ها در این بازی رخ داد و محمدحسین کنعانی زادگان با دریافت کارت زرد دربی را از دست داد و محروم شد. کنعانی زادگان که گل سوم پرسپولیس را در بازی با فولاد به ثمر رساند و یکی از مهره های تاثیرگذار پرسپولیس در خط دفاعی است نمی تواند در مهم ترین بازی فصل پرسپولیس را همراهی کند و باید از خانه دربی را تماشا کند.

این درحالی است که وضعیت گولسیانی هم به دلیل مصدومیت برای بازی با استقلال مشخص نیست و ممکن است دومین میانی اصلی پرسپولیس در دربی غایب باشد. کنعانی درحالی از داور کارت گرفت که به گفته همه کارشناسان داوری مستحق دریافت کارت زرد نبود و خطایی که روی شیمبا انجام داد کارت نداشت. خطایی که نه در نزدیکی محوطه جریمه رخ داد،نه هل دادن و یا گرفتن پیراهن بود و نه از حمله موثر حریف جلوگیری کرد. همین موضوع هم اعتراض شدید پرسپولیسی ها را در پی داشت.

کنعانی که باور نمی کرد دربی را از دست داده باشد، به شدت به تصمیم داور مسابقه یعنی رضا مهدوی معترض بود و حتی این اعتراضات تا بعد از سوت پایان بازی هم ادامه داشت. حتی باشگاه پرسپولیس هم بلافاصله بعد از پایان بازی به کارت زرد کنعانی زادگان اعتراض کرد ولی بعید است کارت زرد او پاک شود و این بازیکن مجوز حضور در دربی را بدست بیاورد. محرومیت کنعانی و صحنه گرفتن کارت زرد این بازیکن حواشی دیده نشده ای هم داشت.

کنعانی که اصلا انتظار دیدن کارت زرد را مقابل چشمانش نداشت، مقابل داور قسم می خورد که کاری نکرده و مستحق گرفتن کارت زرد نبوده است. مدافع ملی پوش پرسپولیس خطاب به داور مسابقه گفت: خیلی نامردی! نباید به من کارت می دادی. خطای شدیدی نکردم و در طول بازی این اولین و آخرین خطای من بود. مگر چه صحنه مهمی بود که به من کارت نشان دادی. اصلا نمی بخشمت!

اعتراض های کنعانی زادگان نزدیک بود کار را سخت تر کند و حتی منجر به اخراج او از بازی شود. با این حال دخالت به موقع اوسمار و به خصوص امید عالیشاه باعث شد تا کنعانی کمی آرام شود. عالیشاه کنعانی زادگان را از نزدیکی داور دور کرد. در همین بین بیرانوند هم نزدیک کنعانی شد و با در آغوش گرفتن همبازی خود او را آرام کرد. با این حال کنعانی زادگان همچنان فریاد می زد که کاری نکرده است. مهدی ترابی که معمولا بازیکن آرام و بی حاشیه ای است، نزدیک به صحنه خطا بود. وقتی مهدی متوجه شد داور قصد دارد به کنعانی زادگان کارت بدهد، بلند فریاد می زد که خطای مهمی نبود و به چه دلیل داور می خواهد به کنعانی کارت بدهد. حتی ترابی از شدت عصبانیت به بطری آب کنار خط لگد محکمی زد و...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان