تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

طعنه سنگین یک استقلالی به جواد نکونام!

پیروز قربانی در مصاحبه جدید خود به شدت از اختلاف نکونام و خطیر انتقاد کرد.

طعنه سنگین یک استقلالی به جواد نکونام!

رویداد۲۴ پیروز قربانی در جدیدترین مصاحبه خود درخصوص درگیری جواد نکونام و خطیر اظهار کرد: خداروشکر که الان استقلال در صدر جدول قرار دارد اما این شرایط استقلال هم برای مدیریت و هم برای کادر فنی زشت است که هر روز بر علیه هم مصاحبه می‌کنند و تا چیزی می‌شود اعلام می‌کنند پیشکسوتان این را بگویند یا نگویند و هر کسی این را بگوید خیانت کرده ...این چه حرفی است.

کاپیتان سابق استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی سابق برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم چون اصلا نمی‌دانیم چه چیزی باید بگوییم  بعضی اوقات هم لازم نیست اصلا چیزی بگوییم.

قربانی ادامه داد: این وضعیت به ضرر استقلال می‌شود اینکه مدیریت یکطرف و کادر فنی یکطرف باشد مطمئن باشید نتیجه خوبی نخواهد داشت حالا من نمی‌دانم هر ۲ نفر هم به دنبال این هستند که از طریق هواداران و مصاحبه‌ها یار جمع کنند و این کار بدی است و ترجیح می‌دهم نظری ندهم.

سرمربی نفت و گاز گچساران با اشاره به بازی دربی تصریح کرد:‌ امیدوارم بخاطر هواداران استقلال و پسرم که خیلی استقلالی است این تیم برنده دربی و قهرمان لیگ شود حالا باز نمی‌دانم اینکه گفتم انشالله استقلال قهرمان لیگ شود خیانت است یا نیست نمیدانم چه بگویم.

قربانی در پایان گفت: شرایط برای تیم بزرگی مثل استقلال خوب نیست و اینکه این همه فاصله بین کادر این تیم و مدیریت باشد خیلی بد بوده و امیدوارم که حال شود چون ته این ماجرا دودش به چشم هواداران استقلال می‌رود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان