تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

«دورهمی» سیاسی شد/ مهران مدیری: چرا پست‌هایی را می‌گیرید که جرات می‌خواهد؟

سخنان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» جمعه شب 26 آذر درباره شجاعت و سازشکاری با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبه‌رو شد.
رویداد۲۴- سخنان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» جمعه شب 26 آذر درباره شجاعت و سازشکاری با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبه‌رو شد.

 برنامه «دورهمی» شب گذشته 26 آذر با موضوع شجاعت به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در بخش پایانی برنامه مهران مدیری صحبت‌هایی درباره شجاعت بیان کرد که واکنش‌ها و انتقادات بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت.

سخنان مدیری که باعث این واکنش‌ها شد به این شرح است: «جرات نقطه مقابل سازشکاری است که ما اسمش را می‌گذاریم عملکرد جنتلمنانه یا پاس دادن به هم برای بقا. اجرای خیلی چیزها نیاز به جرات دارد و کسانی که پرونده پاکی دارند جرات عبور از سازشکاری را دارند.

یکی تصادف می‌کند هیچ کس به او کمک نمی‌کند چون می‌گویند شاید پای ما هم وارد ماجرا شود. بعد تصور کنید چگونه یک عده جرات کردند وارد عملیاتی بشوند که به آن ها گفته‌اند برگشتی در آن نیست. اگر ما بودیم چه کار می‌کردیم؟

امروز که شرایط کاملا عادی است جواب آن دل و جرات خارق العاده را با منفعت طلبی و سازشکاری‌ می‌دهیم.

اگر جرات انجام بعضی کارها را ندارید پس چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرات می‌خواهد؟»

پس از پایان برنامه جنجالی در فضای مجازی ایجاد شد و منتقدان می گویند که مدیری با بیان کلمه سازشکار نقدی به سیاست خارجی دولت یازدهم داشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ايرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
2
خر هم به شجاعت معروفه،شجاعتى كه از روى بيعقلى است ،كسانيكه با شجاعت تحريمها را كاغذ پاره دانستند حال بيايند و جواب مليونها خانواده،طلاق،اعتياد،بيكارى،تن فروشى و..... بدهند،صداى ايشان از جاى گرم در مياد،هر موقع از بيكارى و فلاكت شرمنده زن و بچه شدى حرف بزن
بدون جناح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
دو نظر مقابل هم بود، به اون نظری که فکر میکرد با مذاکره میتوان از طریق دیپلماسی مشکلات و تحریم ها را کنار زد، کاملا فرصت داده شد ، رهبری هم تمام حمایت خود را از مذاکرات کردند، تجربه لیبی را هم در انجام مذاکرات هسته ای فراموش نکنیم، ضمنا در تحریم اخیر از 420 نماینده کنگره 319 نفر رای مثبت دادند و در سنای امریکا تمام 100 نماینده سنا به تحریم های جدید رای مثبت دادند، ایا دولت اوباما در کنگره و سنا حتی 5 نماینده نداشت?!! تحلیل و استراتژی سیاست خارجی ما باید بر اساس منافع ملی و امنیت ما استوار باشد، و منافع جناحی ما در حوزه امنیت و منافع ملی بر هم منطبق باشد،
بدون جناح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
ما از هر جناحی که باشیم، عملی را که از جانب جناح مقابل سر میزند، و سرزنش میکنیم، همان عمل را وقتی از جناح خودی می بینیم تمجید و ستایش میکنیم، یک جناح شعار میدهد که مدافع دموکراسی اند، مدافع ازادی بیان و عقیدهاند، مدافع تنوع سلیقه ها و نظرات هستند، مدافع اقلیت ها و.... هستند، حالا این گروه بگویند که مهران مدیری در چه موردی طنز بسازد که شما کمپین بر علیه او درست نکنید، در مورد پزشکان نباید هیچ حرفی بزند، راجع به حق طلاق نگویید، در مورد ورزشکاران، در مورد هنرمندان و شاعران، در مورد ثروتمندان، در مورد معتادان، در ....حرف نزد، ای کاش دستور العملی تنظیم کنند که مهران مدیری در مورد چه موضوعی اجازه دارد برنامه بسازد،
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان