تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵

فراکسیون امید قصد ورود به انتخابات 96 را دارد؟

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه تاکنون بحثی در فراکسیون راجع به انتخابات سال ۹۶ نداشته‌ایم، گفت: جلسه فراکسیون امید با «بانک» و «نجفی» انتخاباتی نبود.
رویداد۲۴-عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با بیان اینکه تاکنون بحثی در فراکسیون راجع به انتخابات سال ۹۶ نداشته‌ایم، گفت: جلسه فراکسیون امید با «بانک» و «نجفی» انتخاباتی نبود.

محمد رضا تابش عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید(اصلاح طلبان) مجلس ، با بیان اینکه تاکنون در فراکسیون درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری بحثی انجام نشده است، گفت: فراکسیون قصد ورود به بحث‌های انتخاباتی سال 96 را ندارد.

وی با اشاره به جلسه اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید با مرتضی بانک معاون کل‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری و محمد علی نجفی مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور در روزهای گذشته، ادامه داد: این جلسه در راستای تعامل مثبت‌تر بین ائتلاف امید و دولت بود و در آن جلسه بحثهای انتخاباتی مطرح نشد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مواردی دولت نیز اقرار کرده که نقص‌های وجود داشته است و باید تلاش کرد ائتلاف فراگیر که منجر به پیروزی در انتخابات اخیر شد را حفظ کنیم.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید افزود: این فراکسیون به صورت حرفه‌ای تمرکز خود را بر روی نظارت و قانونگذاری گذاشته و تلاش دارد شعار امید بخشی و آرامش در کشور حفظ شود.

منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان