تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

فعال اصولگرا: به ازای هر ایرانی ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند

عضو حزب موتلفه درباره برنامه غرب برای تحریم انتخابات در ۱۱ اسفند اظهارات عجیبی را بیان کرد.

فعال اصولگرا: به ازای هر ایرانی ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند

رویداد۲۴ حمیدرضا ترقی از اعضای حزب موتلفه و نماینده ادوار مجلس با اشاره به بیانیه مصطفی تاج زاده که انتخابات ۱۴۰۲ را شکستی بزرگ تلقی کرده بود تصریح کرد: آقای تاج‌زاده تعادل روانی ندارد تا بتوان روی حرف‌هایش حساب کرد؛ او در عوالمی به سر می‌برد که با واقعیت‌های موجود جامعه کاملاً متفاوت است و دچار توهمی شده که فکر می‌کند تحریم انتخابات از سوی امثال او و ضدانقلاب که با حمایت غربی‌ها بوده بر مردم ما تأثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: در حالی که پیش بینی تحریم کنندگان از کاهش مشارکت مردم این بود که بیشتر ۲۰ درصد در انتخابات شرکت نخواهند کرد و در صورت شرکت در انتخابات به کسانی که از آمریکا طرفداری می‌کنند رأی خواهند داد؛ اما آمار شرکت کنندگان این را نشان نمی‌داد.

ترقی گفت: بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار و به عبارتی به ازای هر ایرانی ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند. حال تمام هزینه‌ها بر باد رفته و نتیجه انتخابات کنار گذاشتن جریان غرب‌گرا توسط مردم بود تا مجلس بار دیگر در اختیار طیف‌ها و سلایق گوناگون قرار بگیرد. تبلور رأی مردم نشانگر رأی به ضد استکبارترین و ضد لیبرال‌ترین افراد است. این نشانگر این است که بزرگترین شکست را کمپین تحریم انتخابات خورده نه نظام مقتدر جمهوری اسلامی.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد که آقای تاج‌زاده باید تجدید نظری در فکر و برداشتش از مسائل جامعه داشته باشد و دوره جامعه‌شناسی درستی را بخواند تا بتواند نسبت به مسائل جامعه واقع‌گرایانه نظر بدهد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
18
۲۴۰ میلیارد دلار؟؟??? . نادان و بیسواد. کنگره آمریکا برای کمک به اکراین و اسرائیل چند ماهه درگیره ولی برای انتخابات ایران فوری ۲۴۰ میلیارد دلار خرج کرد. میگم اگه مستقیم نصف همین پول رو هم به دولت میداد دیگه خودتون انتخابات رو تحریم و برگزار نمی‌کردید دیگه??
هادی امینی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
17
گلابی از کجا یه مدرکی سندی فقط حرف مفت؟
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
16
از کوزه همان تراود....گفتار و پندار شما معرف شما هستند که نشان میدهند که در جهالت و بلاهت غرق شده ای. در طرف دیگر اگر ما در میان سیاستمداران و مسئوولینی که بوده‌اند یا هستند دنبال یک فرد صادق، چیره و شجاع بگردیم آقای تاجزده حتما تاج سر آنهاست.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
18
این عضو موتلفه حرف مفت میزند نمیگوید ما کاری کردیم که اکثریت مردم ار همه چیز نفرت پیدا کنند و علاقمند ند که سر به تنمان نباشد چه رسد به شرکت در انتخابات اینها یا نمیفهمند یا خودرا به نفهمی میزنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان